Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Vår katthona som innan har varit en tunn och liten katt blev kastrerad i september och har sedan dess blivit fetare och fetare. Hon vill...
Svar
3
· Visningar
978
Övr. Katt Är ett problem som saktligen närmar sig vårt hem :) ..vad gör ni för att ha så katthårsfritt som möjligt hemma? Kan man kamma en katt...
Svar
10
· Visningar
3 968
Senast: paradiset
·
Övr. Katt Jag har en teori om varför min honkatt uppför sig som hon gör, men det hade varit trevligt med något mer trovärdigt än en teori. ;) Det...
Svar
10
· Visningar
1 166
Senast: Mia_R
·
Katthälsa Tänkte höra lite med er som kanske är uppfödare och har stor vana av att chipmärka kattungar. Jag har en kattunge vars kullsyster dog...
Svar
6
· Visningar
1 317
Senast: Sassy
·
Övr. Katt ....växer så det knakar om honom.....han som bara vägde lite över 800 gr när jag fick hem honom då var han ca 10-12 veckor . Nu är...
Svar
2
· Visningar
988
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Förra helgen var vi på utställning i Danmark och som vanligt skötte hon sig som den primadonna hon är. Morrade när fel personer rörde...
Svar
2
· Visningar
905
Senast: MrsScabtree
·
L
Katthälsa Jag har två halvbröder; Figge på 1,5 år och Pico på 6 månader. De har kommit bra överens sen lillebror flyttade in i oktober, och jag...
Svar
4
· Visningar
1 222
Senast: ellipsis
·
Övr. Katt Måste bara skriva av mig. Vår äldsta katt - 15 årig kastrerad hane försvann i fredags kväll! Han är en katt som aldrig går från gården...
Svar
7
· Visningar
1 457
Senast: ellipsis
·
Övr. Katt Vår ena katt är helt galen i chips,speciellt dillsmak...:) Varenda gång någon av oss tjuvsmaskar lite chips kommer hon rusande...
Svar
17
· Visningar
17 484
Senast: Boerperd
·
Övr. Katt Jag har annonser ute på en kull och det droppar in mail efter mail om hur söta de är och om jag kan sänka priset. Va?? Det känns...
Svar
5
· Visningar
1 247
Senast: gugge
·
M
Katthälsa Vi har kattlucka till våra busar. Det har alltid funkat bra. tills för några dagar sedan då ena katten var spårlöst borta och vi gick...
Svar
2
· Visningar
1 003
Senast: Nileiris
·
B
Katthälsa Jag har precis hämtat hem min katt efter att han har varit utlånad ca ett halvår pga riktigt kass ekonomi. Nu har det ordnat upp sig så...
Svar
5
· Visningar
1 497
Senast: Breakdown
·
Övr. Katt Det har dykt upp en katt i stallet sedan ett par månader, ingen som vet vems den är eller om den har ngt hem. Den är skygg men vi pratar...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 281
Senast: Mia_R
·
Katthälsa Min katt har gått upp lite i vikt den senaste tiden, så jag hade tänkt testa att banta honom. Han är inte tjock, men helt klart rundare...
Svar
16
· Visningar
2 070
Senast: TantEster
·
Övr. Katt Idag lämnade någon ett gäng kattungar i en kundvagn utanför affären här. Det är kallt och blåsigt till och från här idag. Katterna är...
Svar
4
· Visningar
1 134
Senast: eigollet
·
Övr. Katt Hej! Jag funderar på att skaffa en kattlucka till våran katt, eftersom hon inte gillar att kissa på lådan, och väcker oss kl 4 på...
Svar
4
· Visningar
1 222
Senast: tomtemoran
·
Övr. Katt Min o min sambos katt Rex. Här var han bara någon månad gammal :) Han är en väldigt tokig kisse må ja säga..
Svar
0
· Visningar
136
Senast: Akerman
·
Övr. Katt Jag hade otur med min Birma-kull där de två hanarna föddes med defekter på baktassarna. Den ena har bara lindrigt hopväxta mittendynor...
Svar
10
· Visningar
2 871
Senast: Corax
·
Katthälsa Någon som har erfarenhet av att använda profender på långhårig katt? Jag har bara använt det på stallkatterna tidigare och de är...
Svar
0
· Visningar
1 632
Senast: TinyWiny
·
H
Övr. Katt ÄR det någon som vet om dolda fel försäkringen följer med katten eller gäller den bara mellan uppfödare o kattungeköpare. (ja eller...
Svar
2
· Visningar
1 142
Senast: Malin L
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp