Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Ja, en mycket märklig fråga kanske...men varje gång jag rör vid eller klappar katten så får jag stötar från honom...både han och jag...
2
Svar
22
· Visningar
12 814
Senast: Sannec1993
·
Övr. Katt Här är vår bebis som kommer hem om två veckor :love: Det känns som en evighet dit. Vi ska försöka skaffa en kompis till honom så fort...
Svar
14
· Visningar
7 541
Senast: butterflys_kg
·
Övr. Katt Någon som har någon form av vatten fontän till era katter ? Har funderingar på att åka ut och köpa en sådan till mina 3 katter i...
2
Svar
23
· Visningar
4 462
Senast: Scorpan
·
Övr. Katt Jag vill ge mina katter både torrfoder och mjukmat. Har ni tips på vilka torrfoder som har högsta kötthalt??? Jag har innan köpt...
Svar
9
· Visningar
1 659
Senast: skjona
·
Katthälsa Min nooi steriliserades alldeles innan jul, straxt efter började kattungen som inte är hennes dia/nappa henne, båda ligger och kurrar...
Svar
1
· Visningar
1 921
Senast: limona
·
Övr. Katt Mamma har börjat tröttna på sin katt. Han är velpellen själv. Springer ut och in konstant om dagarna. Alltså ut, och sen ska han in...
Svar
7
· Visningar
1 415
Senast: KossaMu
·
T
Katthälsa Hej, här kommer ett långt inlägg... Jag är otroligt tacksam för all sorts hjälp och input Vår kära katt, Santos 2år, exoticblandning...
2
Svar
25
· Visningar
9 314
Senast: tallgren
·
Katthälsa Lillkissen som alltid haft en känslig mage har nu efter avmaskningen på nytt fått diarrer. Han togs för tidigt från sin mamma och hade...
Svar
0
· Visningar
1 007
Senast: skjona
·
S
Övr. Katt Hallå allihop, Jag har postat det här på några olika forum för att se om jag kan får några bra tips någonstans. Vi har nyligen...
Svar
4
· Visningar
1 938
Senast: Haukur
·
Katthälsa I höstas hittade vi en kattunge som flyttat in i vårt uthus och eftersom vi inte kunnat lokalisera nån ägare så har han fått stanna...
Svar
8
· Visningar
1 767
Senast: mian1
·
H
Övr. Katt Jag går hær och gråter allt som påminner mig om min katt.. Han fick tas bort idag, vet. sa att det var det riktiga:cry: Varfør skulle...
Svar
6
· Visningar
975
Senast: Hæst
·
Övr. Katt Hej, min första post i detta forum, skjut inte ner mig alltför hårt;) Jag och min sambo har länge funderat på att köpa en Maine Coon...
2 3
Svar
59
· Visningar
6 339
Senast: mandalaki
·
Katthälsa Hej! Ska berätta lite om bakgrunden... För lite drygt ett år sedan åkte min kisse, Ceasar, på något konstigt. Det började med att han...
Svar
6
· Visningar
3 479
Senast: Rosett
·
V
Övr. Katt Nu behöver jag få höra era erfarenheter om hur era katter mått när dom ätit vetrimoxin. Min dam på 9 år fick ett fult sår i örat som...
Svar
8
· Visningar
20 742
Senast: Puttis
·
T
Övr. Katt Jag och min sambo har precis skaffat en kattunge att ha som sällskap till den gamla katten. Vi har läst om första mötet på internet...
Svar
5
· Visningar
1 454
Katthälsa Siameshonan blir 12 år nästa år, dvs 'ingen ålder för en katt'. Hon har för flera år sedan fått tänderna utdragna pga FORL och har haft...
Svar
7
· Visningar
1 569
S
Katthälsa Min kära kattfröken matvägrar nästan helt sedan 3 dygn tillbaka och är allmänt deppig. Varit vid veterinär idag och fått besked om att...
Svar
1
· Visningar
933
Senast: Puttis
·
Katthälsa Nu har min lilla prinsessa flyttat in, eller ja, i söndags eftermiddag :) Hon är otroligt söt, min lilla Sally, men lite blyg än så...
Svar
11
· Visningar
4 259
Senast: Petunia
·
M
Katthälsa Som rubriken lyder, är det någon som har räknat ut en foderstat till sin katt? Vi gör det till hästarna, men kan man göra på samma sätt...
Svar
4
· Visningar
1 708
Senast: Sol
·
Katthälsa Han katten har plötsligt blivit jätte irriterad på sin svans. Han slickar och biter på den och kan till och med sätta sig och morra åt...
Svar
2
· Visningar
976
Senast: Gogo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp