Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Har två syskon, hane och hona på 8 månader. De trivs gott i varandras sällskap; putsar, sover och leker med varandra. Hanen är...
Svar
6
· Visningar
970
V
Katthälsa Hej hej (: Jag har en fyra månaders gammal kattunge här hemma. Jag har haft henne i två dagar änsålänge men jag undrar hur mycket mat...
Svar
2
· Visningar
878
Senast: Fozzie
·
Katthälsa Har nu äntligen hittat ett torrfoder som mina två älsklingar älskar :laugh: Royal canin kattunge mat,för katter upp till 12 månader...
Svar
11
· Visningar
1 503
Senast: Reykur
·
Övr. Katt Min katt bor hemma hos mina föräldrar medan jag jobbar utomlands, fick en bild på henne nyss och inser att hon nog gått upp i vikt en...
Svar
13
· Visningar
2 126
Senast: Guldaskig
·
Övr. Katt Flyttade hem i dag efter 4 månader i Västerås... Föräldrarna har två katter, en av dessa flyttade in här självmant för 2 år sedan, just...
Svar
6
· Visningar
1 050
Senast: tindra
·
M
Katthälsa Jag har en kompis som har två stycken steriliserade honkatter, ett syskonpar på drygt två år. Det är innekatter och fram tills nu har de...
Svar
1
· Visningar
5 066
Katthälsa Kan man ge njurfoder till en katt som är frisk? Kommer nämligen ha två katter tillsammans snart och den ena behöver specialfoder för...
Svar
1
· Visningar
4 795
Senast: Sol
·
Övr. Katt Hmm.. tja ingen jag tror skulle vara varm och gosig i sängen:D http://www.youtube.com/watch?v=fw-KBb6L1xU&feature=channel
Svar
7
· Visningar
2 386
Senast: Reykur
·
Övr. Katt Jag har fått rekommendationer att ut och promenera med min ungkatt för att ge honom mer stimulans och på så vis få honom att lugna ner...
Svar
6
· Visningar
2 046
Senast: REIN
·
Övr. Katt I morse när jag öppnade garderoben så låg vår kisse på nedersta hyllan med fyra små ungar som hon fått under natten. :love: Hon själv...
Svar
2
· Visningar
1 192
Senast: copernica
·
Katthälsa Våra katter har fått sånt specialtorrfoder en period nu pga att den ena katten fick urinvägsinfektion. Nu ska vi gå över till vanligt...
Svar
4
· Visningar
929
Senast: Mynta2
·
Katthälsa Hej! Behöver lite hjälp med tankar om min ena katt. I måndags em. när jag kom hem hittade jag bloddroppar i katternas låda och jag...
2
Svar
23
· Visningar
9 722
Senast: kissaihminen
·
Katthälsa Veterinären ska kontaktas i morgon (min vet har lördagsöppet :). Tänkte mest få råd i kväll....eller tankar. Min vildkatthona jag...
Svar
9
· Visningar
2 283
Senast: Mynta2
·
I
Övr. Katt Vad i hela friden gör man när katten jamar hela hela tiden?? Har en kastrerad hankatt. Han får vara både inne och ute. Har fri...
Svar
12
· Visningar
1 838
Senast: Jenka
·
Övr. Katt På hund finns en, där jag smög in mitt lilla kattjulkort, så givetvis ska vi ha en här på katt också eller hur??
Svar
1
· Visningar
1 378
Senast: Heulwen
·
Katthälsa Köpte en katt för snart ett år sedan när jag bodde i Umeå. När jag sedan flyttade hem till Karlstad igen tog jag såklart med mig katten...
Svar
5
· Visningar
2 602
Senast: pimy
·
F
Övr. Katt Vilka sorters/typ av rått kött kan man ge katten mer än kycklingvingar? Fungerar det med "lite vad som helst" eller ska det helst vara...
Svar
6
· Visningar
958
Senast: MonteRose
·
Övr. Katt Jag tänkte mig inte för och lät den nykasterade hankatten ligga i soffan bredvid mig. Han lyckades tyvärr kissa på sig i soffan. Det är...
Svar
7
· Visningar
1 544
Senast: -Remont-
·
Övr. Katt Jag har en katt på 14-15 veckor, som verkligen går till attack. Alltså verkligen flyger mot ansikte, fötter, allt som råkar röra sig...
Svar
8
· Visningar
1 984
Senast: Tispe
·
Övr. Katt Jag har en okastrerad hankatt på snart 7 månader som skall kastreras i januari. Min fråga är om han kan äta RC för steriliserade...
Svar
3
· Visningar
745
Senast: MonteRose
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp