Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Hej! För några dagar sedan hämtade jag en katt hos ett katthem. Tanken är att den ska fånga möss på min gård och vara allmänt...
2
Svar
26
· Visningar
13 696
Senast: grl
·
M
Övr. Katt ...provat värmepellets i kattsandslådan????
Svar
3
· Visningar
973
Senast: Meteorologen
·
Katthälsa Jag är i behov av hjälp. Min gammelkatt fyllde 15 i somras. Han är utekatt och bor hemma hos min pappa. Nu till problemet, min pappa...
Svar
6
· Visningar
7 876
Senast: Puttis
·
Övr. Katt Hjälp! Fick hem en 9 månaders kisse som skulle kastreras i dagarna. Han har aldrig varit inne förut o vet ju självklart inte hur man...
Svar
2
· Visningar
4 067
Senast: Jempan
·
Katthälsa Imorse åkte jag till veterinären med mina två katter. Min snuffa har nämligen blivit så stor att hon ska kastreras. Jag måste erkänna...
Svar
3
· Visningar
1 061
F
Övr. Katt Hur mycket mat ska en ung katt ha, det är en hane under året gammal, är det fri tillgång som gäller? :) Ger man fri tillgång hela...
Svar
5
· Visningar
2 713
Senast: Fozzie
·
M
Övr. Katt Under hösten bor jag och mina katter tillfälligt hemma hos mina föräldrar. Jag har haft problem med att de kissar inne och funderingarna...
Svar
3
· Visningar
1 027
Senast: sillysinta
·
Katthälsa Jag ska åka med min sphynx på hans första hcm undersökning. Kliniken jag pratade med ville att jag skulle ta med vaccinations intyg samt...
Svar
2
· Visningar
1 930
Senast: Johannis_
·
Övr. Katt Eftersom jag måste av personliga skäl och ändrade förhållande lämna iväg mina katter så undrar jag hur svårt det är att hitta nya hem...
Svar
1
· Visningar
761
Senast: Majvi
·
Övr. Katt Svart djävulskatt bortsänkes:devil:. Då han har börjar bli dyr i drift, ni som tar denna lilla djävul ta bra hand om era mobil laddare...
Svar
1
· Visningar
2 684
Senast: Modig_Korn
·
H
Övr. Katt Hej! Jag brukar vanligtvis hålla till på hundforumet men nu skulle jag behöva er kattkunnigas hjälp. För en dryg månad sedan...
Svar
11
· Visningar
1 774
Senast: Camigween
·
C
Katthälsa en liten Saffransbulle flyttade hem till mig och Svea (3 årig maine coon hona) :love: Saffransbullen har royalcanins kattungemat och...
Svar
1
· Visningar
742
Senast: copernica
·
Övr. Katt Jag har ett problem med mina tre katter. Först hade jag bara mina två busungar Elliot och Flisan. Dom är nu 1,5 år gamla. För ca...
Svar
1
· Visningar
720
Senast: Kim_N
·
Övr. Katt 11:e septeber föddes min "katastrofkull". (Akutsnitt mitt i natten pga felläge på unge nr 1). Undrar om folk blir stötta om man döper...
Svar
13
· Visningar
2 087
Senast: limona
·
Övr. Katt Jag passar missarna hos mor och far som är utomlands. Tillbringar kvällar och nätter hos dom men på dagarna jobbar jag. Dom verkar inte...
Svar
1
· Visningar
1 199
Senast: Popcorn
·
Svar
60
· Visningar
21 210
Senast: Emerald
·
Övr. Katt I natt födes min birma Arianas första kull, 5 st blev det men bara 4 överlevde. 2 hanar och 2 honor såg det ut att vara :) Jag är så...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 212
Senast: hundtjej
·
A
Övr. Katt Hej! Någon gång i framtiden hoppas jag på att skaffa katter men jag vet inte vilka raser som passar in på det jag söker: - pälsen...
Svar
18
· Visningar
2 316
Senast: hundtjej
·
Övr. Katt Har katter någon dold agenda med deras beteende som att till exempel göra hela mänskligheten till slavar? En av min katter sätter sig...
Svar
6
· Visningar
1 039
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Men hur fan kan det ens vara lagligt? :( Nej, bilden är inte manipulerad.
2
Svar
21
· Visningar
8 604
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Oväntade saker ni finner läskiga
  • Hiss och diss del 5
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp