Vad ska jag göra?

Sv: Vad ska jag göra?

Ovanligt fina kattungar!
Hoppas mamman inte får fler för då börjar det på ruta ett igen ... Finns det inget katthem i närheten som kan bidra med pengar till kastrering av henne eller har inte din bekanta råd med det?
 
Sv: Vad ska jag göra?

Ingen aning faktiskt, men tänker mycket på det där så ska fortsätta fundera ut nån lösning för mamman.. Jo det finns ett katthem här, brukar dom kunna betala sånt?
 
Sv: Vad ska jag göra?

Ett stort grattis till de fina katterna, och ett stort tack för att du tar hand om dem. Har själv tagit hand om tre katter hittills som haft en tuff start i livet. Dom ger dubbelt ( om inte mer) tillbaka!

/B


Tack! :)
Känner mig redan som en lite bättre människa faktiskt. :D
 

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
790
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 550
Senast: cirkus
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
3 308
Senast: monster1
·
R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 299
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Oväntade saker ni finner läskiga
  • Hiss och diss del 5
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp