Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa I stallet finns en halvvild katt med okänt antal ungar (troligen fyra). Tills förra veckan hade ingen sett ungarna (vi tvivlade på att...
2
Svar
20
· Visningar
2 999
Senast: Majvi
·
Katthälsa Yoga har återigen fått för sig att hon är en nakenkatt snarare än britt och är nu nästan naken på mage och bakben. Inte första gången...
Svar
5
· Visningar
1 688
Senast: Em3li3
·
Katthälsa Ringde veterinären igår pga min katts öga som fått nån slags röd, grumlig hinna och fick tid redan igår kväll. När jag kom in kikade...
Svar
2
· Visningar
1 401
Senast: IvoryTower
·
S
Övr. Katt Igår morse fick vår katt fem underbara kattungar i vår säng. Kattmamman var jätteduktig och allt gick superbra, även under dagen och...
2
Svar
21
· Visningar
2 616
K
Övr. Katt Har inte sett någon sånn här tråd här i katt forumen, så jag tänkte att vi kan ha en sånn tråd för alla med katter som har lust att visa...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
13 473
Senast: Guldaskig
·
Övr. Katt Min hundbäddskissande 15 åriga hane dog i dag. Vet ej hur. Hittade honom under databordet liggandes död. Han levde på morgonen, var ute...
Svar
7
· Visningar
1 335
Senast: fluffig
·
L
Övr. Katt Hej alla kunniga människor! *varning för långt inlägg* Jag och mitt ex bodde ihop med två katter och två hundar. För två år sen...
Svar
13
· Visningar
1 365
Senast: louiseekroth
·
M
Katthälsa Jag har tå katter. Mamma katt är 1.5 år ungefär och ungen snart ett halvår. Honor båda två och mamman är kastrerad för inte allt för...
Svar
13
· Visningar
2 328
Senast: Meteorologen
·
H
Övr. Katt Har ett stort problem med min 6månaders honkatt hon förstör lägenheten. Detta problem har jag haft i ca 1,5 mån. Hon drar bort bitar...
Svar
4
· Visningar
1 397
Senast: Mynta2
·
Övr. Katt Nu går jag iof händelserna lite i förväg, men jag behöver försöka lugna min oro. Sambon och jag har två helt fantastiska katter som är...
Svar
9
· Visningar
2 405
Katthälsa Min mammas stallkatt har börjat hosta, en riktig skällhosta. Han hade mask för ett tag sen, och avmaskades. Efter maskningen blev han...
Svar
5
· Visningar
2 298
Senast: TinyWiny
·
N
Övr. Katt http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7847845.ab Stackars liten :(
Svar
12
· Visningar
2 259
Senast: Popcorn
·
Katthälsa Har en katt med pälsproblem, eller ja han har inga större problem men jag som han sätter tänderna i så fort kammen kommer fram tycker...
Svar
8
· Visningar
1 554
Senast: MayDay
·
Övr. Katt Hur har ni som har katterna på balkongen löst det? Sitter här just nu och sliter mitt hår...Köpte ett Netty-nät som verkade bra och...
Svar
11
· Visningar
6 168
Senast: REIN
·
Övr. Katt Nu har mina kattungar, som föddes i stallet i början av sommaren, hunnit bli gamla nog att flytta "hemifrån". Nu är det så att jag har...
Svar
8
· Visningar
1 090
Senast: MiaMaria
·
Övr. Katt Vad kan det bero på? Han började med det när han hade sin förra kattlåda, han växte ur den (även om han fick plats) och det tog mig...
Svar
18
· Visningar
9 844
Senast: Sasse
·
Övr. Katt Vilken kattsand luktar minst? Och vad kostar den ungefär? Jag är inte speciellt nöjd med Eldorados.
2 3
Svar
52
· Visningar
11 884
Senast: hundar
·
Övr. Katt För att göra en lång historia kort så dök det plötsligt upp en honkatt här, dagen efter att vi hade avlivat våra förra stallkatter (pga...
Svar
7
· Visningar
13 292
Senast: Gnapp
·
J
Övr. Katt hej jag undrar om någon här använder bästis kattmat *torrfoder* till sina katter.. funderar på att köpa det o skulle vilja veta om det...
Svar
1
· Visningar
2 677
Senast: Nina_kanin
·
Katthälsa Hej! Jag har två stycken kattungar,bondkatter på ca 17 veckor =) Dom äter mjautorrfoder och jag har försökt ge dom mjau "blötmat" också...
Svar
8
· Visningar
1 457
Senast: Nina_kanin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp