Bambino cat

Sv: Bambino cat

Jaa, nu förstår jag...sorry!

Ja det är det jag också tycker verkar underligt. Letade fram lite filmer på youtube, och de ser väldigt framtunga och som att de går med väldigt vinklade haser. Hittar dock mestadels filmer på kattungar, och de är ju vingliga redan som dom är...
 
Sv: Bambino cat

Katter ska vara söta..det är INTE denna!!

Söta behöver de inte vara för mig, men de ska vara KATTER, inte genetiska monster:crazy:

Jag blir så enormt skeptisk till aveln. Djuravel borde syfta till att ta fram starka och sunda individer, till att djurarter inte dör ut. Men kattaveln går långt över gränsen ibland, när det korsas fram så konstiga exemplar som möjligt.

Vilken nytta har katten av att inte ha någon päls överhuvudtaget? Varken arten, rasen eller individen har någon nytta alls av det. Det var bara vi människor som beslöt oss för att satsa på en skojig mutation.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Det luktar bajs. Vi har flera lådor, men katterna envisas med att bara använda en. Trots ihärdigt rensande luktar det bajs. Speciellt...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 150
Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
3
· Visningar
268
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Nu är det dags igen! För varje digitalt deltagande skänker Agria 10sek till katthem. Ska ni vara med? :) Jag tänker filma Kim imorgon...
Svar
2
· Visningar
165
Senast: Glimra
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
352

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp