Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pantera:
![]()
Maiden är ju sjukt söt! Men har hon en vit "bläs"?
Aaaw, jag vill också! Fick ju bara en kull, innan allt lades på hyllan. Men jag saknar planeringen, genomgångarna och väntan på hallon och glädjen när dom dyker upp. Tester gjorde man inte när jag tog kull. Men jag tror inte det blir några fler kullar i mitt stamnamn, jag litar inte på min förmåga att kunna läsa människor. Ska jag ta en kull så blir det på foderhonor som inte är mina alt möjligtvis för att behålla alla själv. Så jag lever på andras kattungebilder!!
*noterar framtida DRX-fodervärd*![]()
Usch, låter inte alls kul. Du har inte lust att dela med dig av dina erfarenheter? Du får gärna komma och pussa på bebisarna sen om du inte bor allt för långt bort!Aaaw, jag vill också! Fick ju bara en kull, innan allt lades på hyllan. Men jag saknar planeringen, genomgångarna och väntan på hallon och glädjen när dom dyker upp. Tester gjorde man inte när jag tog kull. Men jag tror inte det blir några fler kullar i mitt stamnamn, jag litar inte på min förmåga att kunna läsa människor. Ska jag ta en kull så blir det på foderhonor som inte är mina alt möjligtvis för att behålla alla själv. Så jag lever på andras kattungebilder!!
Taaack! De är ljuvliga
Åh, va spännande! Det här är ju som sagt min första kull, och det är precis lika kul som jag har förväntat migVad lutar det åt för stamnamn? Är ju skönt att ha eget också - om det skulle bli bråk om nått...