Speedy på operationsbordet!

Sv: Speedy på operationsbordet!

Nu är jag hemma i mitt eget hus igen, och här är hans icke-närvaro så mycket mer påtaglig.
 
Sv: Speedy på operationsbordet!

Usch vad jobbigt:(. Fick du reda på vad det var för förändringar han hade på pankreas? Hoppas du hittar en ny kompis till hans syster!
 
Sv: Speedy på operationsbordet!

Jag har aldrig fått nåt besked på vad biopsin visade. Och ärligt talat har jag förträngt att ringa och fråga om det, för jag har nog inte velat veta...

Nu hade den nya jourveterinären läst i journalen att pankreas var svårt angripen med nekrotiska partier och var vid förra tillfället. Men tydligen var det ändå inte någon pankreatit, utan man hade tolkat det som att innehåll från tarmen hade infekterat pankreas. Nu funderade de på om det var tvärtom, och att han haft något medfött fel som gjort att pankreas angripit tarmen, och att det var det som hände även förra gången, för tydligen var de inte säkra på att det hade varit något stopp i tarmen.

:crazy:

Veterinärmedicin är knepigt.

Ang ny kissekompis till andra katten, så har jag funderat på det. Vill ju inte ha ensamkatt. Hon är som ett plåster på mig hela tiden nu, ännu värre än vanligt.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp