Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har aldrig fått nåt besked på vad biopsin visade. Och ärligt talat har jag förträngt att ringa och fråga om det, för jag har nog inte velat veta...
Nu hade den nya jourveterinären läst i journalen att pankreas var svårt angripen med nekrotiska partier och var vid förra tillfället. Men tydligen var det ändå inte någon pankreatit, utan man hade tolkat det som att innehåll från tarmen hade infekterat pankreas. Nu funderade de på om det var tvärtom, och att han haft något medfött fel som gjort att pankreas angripit tarmen, och att det var det som hände även förra gången, för tydligen var de inte säkra på att det hade varit något stopp i tarmen.
Veterinärmedicin är knepigt.
Ang ny kissekompis till andra katten, så har jag funderat på det. Vill ju inte ha ensamkatt. Hon är som ett plåster på mig hela tiden nu, ännu värre än vanligt.
Trädgård & Växter Rotogräs överlever ju gärna och tittar upp ändå efter ett tag. Och sprider lupinen sin skit upp till odlingarna blir det fel näring för...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.