Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Har börjat nytt jobb o sover borta några dar på raken varannan vecka. Har min granne o mamma till hjälp nu med in o utsläpp men undrar...
Svar
5
· Visningar
1 322
Senast: Mie
·
Övr. Katt Vad tycker ni? Vi har en liten hankatt här hemma som är ett halvår nu. Han verkar inte ha några problem med att vi är borta & jobbar...
Svar
8
· Visningar
2 325
Katthälsa Jag är väldigt konfunderad över vad mina katter styrde med igår.... När jag vaknade igår morse så var det en blöt fläck på lakanet...
Svar
8
· Visningar
7 611
Senast: Rain_woman
·
Katthälsa Jag har upptäckt något som jag är helt säker på är öronskabb på den nya kissen som anlände för någon dag sedan. Jag har varit med om det...
Svar
11
· Visningar
9 254
Senast: Limelight
·
Övr. Katt Det här är ju fullständigt förskräckligt! :cry: http://gt.expressen.se/nyheter/1.2112956/kattungar-levande-begravda Hur kan man få...
Svar
8
· Visningar
1 094
Senast: Pazuzu
·
Övr. Katt Jag är precis hemkommen från en veckas semester i Tunisien, och något som verkligen värmde mitt hjärta där var alla dessa underbara...
Svar
6
· Visningar
1 293
Övr. Katt Usch, vet inte vad jag ska göra.. Har 2 underbara grabbar som jag annonserat ut ÖVERALLT! Nu har jag fått ett erbjudande av en...
2
Svar
31
· Visningar
3 623
Senast: Ströga
·
Övr. Katt Tänkte bara fråga om det är fler än jag som klickertränar sin katt? Själv klickertränar jag min svarta gosing, han kan nosmarkering...
Svar
4
· Visningar
961
Senast: Vimsevilja
·
Övr. Katt Totalt underbar! http://www.youtube.com/watch?v=Qit3ALTelOo
Svar
14
· Visningar
1 746
Senast: Shenzi
·
Katthälsa Vi har två katter so hårar ngt fruktansvärt - året runt, sommar som vinter. Vi blev rekommenderade av veterinären att köpa ngn dyr...
Svar
1
· Visningar
1 051
Katthälsa Jag tycker att det är en evig djungel det här med kattmat.. Så jag tänkte ställa lite frågor så kanske jag får nå vett i skallen! 1...
2
Svar
20
· Visningar
2 501
Senast: Sannah Finn
·
H
Övr. Katt Hej! Som ny här på kattforumet har jag ett par frågor. Det är så att min sambo och jag är ute efter stallkatter, tanken är att de...
Svar
10
· Visningar
1 604
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt (Särskrivet med flit, det är alltså en förvildad tamkatt) Uppe vid min mors stuga går en mindre katthona ensam. Tunn och tussig. Mamma...
2
Svar
20
· Visningar
1 854
Senast: lynxlady
·
Övr. Katt Min kastrerade hankatt på strax över året har börjat med en :devil: vana - helst vid 0430-0445 på morgonen - att börja jama och gnälla...
Svar
4
· Visningar
966
Senast: ellipsis
·
N
Övr. Katt Jag bor i hyreslägenhet och har problem med en granne i samma hus, dock annan trappuppgång. Eller egentligen inte problem kanske. Men...
Svar
15
· Visningar
1 787
Senast: NataliTM
·
S
Katthälsa För två dagar sedan hämtade jag hem min nya Misse. Det var tänkt som sällskap till min äldre herre på 7 år. Han har börjat med allt för...
Svar
8
· Visningar
5 849
Senast: Sannah Finn
·
F
Katthälsa För ca fyra veckor sedan skaffade jag mig min första katt. Det var en hankatt på 12 veckor. Jag hade han som utekatt och allt verkade...
Svar
14
· Visningar
1 995
Senast: Petunia
·
Övr. Katt I går flyttade Thure in hos mig..en underbart söt kattkille på 12 veckor :love::love: Han har varit jätteduktig och går på lådan ...
Svar
10
· Visningar
1 328
Senast: Fiorano
·
P
Katthälsa Hej! Nu är jag orolig för min kära katts hälsa igen och den här gången tänkte jag se vad jag kan få för kloka svar här, då både jag och...
Svar
3
· Visningar
2 367
Senast: Heulwen
·
P
Katthälsa Hej! Jag har en kattunge på 12 veckor som har en grön/svart fläck på tungan. Är det någon som vet vad det kan vara? Har ringt till...
Svar
2
· Visningar
6 065
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp