Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Min katt har växt ur sin nuvarande kattlåda (~50 x 40 x 40) och jag behöver ha en större. Problemet är att jag inte hittar någon som har...
Svar
4
· Visningar
2 827
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Min ettåriga kastrerade hankatt som bor i lagården tillsammans med sin syster ville inte stödja på sitt ena framben i morse. Inget...
Svar
2
· Visningar
898
Senast: Zewz
·
X
Övr. Katt Jag längtar efter en katt! Så jag funderar på att skaffa en men har lite funderingar såhär i förväg som jag tänkte att ni kanske kunde...
Svar
5
· Visningar
1 032
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Fick mig en chock i morse, och jag har nog inte kommit över det än. HIttade min älskade Stig död. Han låg på en stol i vardagsrummet...
Svar
6
· Visningar
1 191
Senast: Popcorn
·
H
Katthälsa Hejsan. Jag bor i Norrland med min sambo och en katt, som är min sambos, jag var inte intresserad av katt men gick med på det ändå...
Svar
9
· Visningar
2 404
Övr. Katt Har någon ett bra tips mot min katts problem? När han går på lådan sätter han sin för nära kanten så att han kissar lika mycket i...
Svar
3
· Visningar
950
N
Katthälsa Vi har en hittekatt som e ca 5 år, han har varit ensamkatt hela tiden och trivs bra med det. Han ställer sig och jamar vid dörren när...
Svar
2
· Visningar
1 016
Senast: Naggur01
·
Övr. Katt I onsdags 4:e augusti passerade vi Tingsryd och stannade för en fika vid rastplatsen strax före avfarten mot Kalmar. Ganska snart fick...
Svar
7
· Visningar
1 510
Senast: Ann
·
Övr. Katt Jag kommer att skaffa en kattunge inom det snaraste , tyvärr kommer den att vara ca 7 veckor när den flyttar till mig p.g.a att ägaren...
2
Svar
21
· Visningar
3 153
Senast: Sol
·
Övr. Katt Kolla in den här "sötnosen": Men hon kan vara väldigt söt också: Mammas lilla älskling! :love:
Svar
4
· Visningar
1 098
Senast: Tassetass
·
S
Katthälsa Hej min pojkvän har en jättefin katt, men Tusse (katten) haltar på olika tassar:confused:. Det började på höger baktass halltandet, sen...
Svar
10
· Visningar
2 268
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Vi har två två-åriga katter, två honor som kommer från samma kull, och alltså hängt ihop sen de var små kattungar. Nu är vi lite...
Svar
3
· Visningar
1 928
Senast: Lindon
·
F
Övr. Katt Hej :) Det är så att jag har 2 katter, 1 hane (6år), 1 hona (5år) bägge två är kastrerade och innekatter. Jag har iaf tillfört...
Svar
7
· Visningar
1 454
Senast: Minerva
·
Katthälsa Sittandes på vägkanten hittade vi idag en liten kattunge. Jag uppskattar att den är mellan 5-7 veckor. Rätt så fin i hull, väldig kelig...
Svar
2
· Visningar
1 174
Senast: Vira
·
Katthälsa Igår kväll/natt upptäckte jag att min älskade 13-åriga cornish rex inte kunde stödja på ena framtassen, trodde att hon hade...
Svar
8
· Visningar
11 922
Senast: Cheeserica
·
Övr. Katt Hur stor sannolikhet är det att katten som inte visat några tecken på könsmognad springer i väg två dygn före kastrationen? Nu är jag...
Svar
8
· Visningar
1 563
Senast: Popcorn
·
Katthälsa För två månader sedan så avlivades min älskade gammelkatt. Han har hela sitt liv hållit gården fri från strövarkatter och han blev 16,5...
Svar
14
· Visningar
1 830
Senast: Puttis
·
Katthälsa Min ena katt har inte lyckats behålla maten de två senaste dagarna. Hon dricker vatten och det verkar stanna, men inte alltid. För...
Svar
7
· Visningar
1 668
Senast: Sol
·
B
Katthälsa Igår fick jag hem en kattkille på tre år. Jag har känt honom sen han va unge men han har aldrig tidigare varit hemma hos mig. Han är...
Svar
11
· Visningar
1 149
Senast: tigerflicka
·
T
Katthälsa Japp, vi behöver kattvakt en natt (och 2 dagar) för vår kattunge. Han har nu bott hos oss i 3 veckor och rör sig gärna ute om vi också...
Svar
8
· Visningar
2 817
Senast: Tarzan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp