Klösträd :D

Sv: Klösträd :D

Min katt har ett sånt helvitt, dock har jag inga ordentliga bilder på det.. och bara mobilbilder.

Bild0005.jpg

(nyanländ soffa)

Bild0325.jpg

:D

Bild0043.jpg
 
Sv: Klösträd :D

Åh :) Så där älskar mina att ligga också, gärna på varandra :D
 
Sv: Klösträd :D

Nu har vi budat hem ett klösträd från tyska ebay; 1,7 meter högt och jag tror färgerna kommer matcha bokhyllan och sofforna bra.
Fick det för 330:- men vi missade att just den säljaren hade dyr frakt så vi landade på 630:- allt som allt - men ändå superbilligt om man jämför med vad det skulle kosta i Sverige.
Hittade också flera snygga träd över 2 meter men de skulle dominera vardagsrummet totalt så kissarna får nöja sig med det här så länge:


klösträd.jpg


klösträd2.jpg


Det återstår bara att få hit och montera ihop det; hur har ni gjort med era höga klösträd - har ni fäst dem i väggen eller inte?
 
Sv: Klösträd :D

Jag har faktiskt inte mitt fäst i väggen. Med stor bottenplatta är det rätt stadigt ändå. Men dom har ju en förmåga att bli rangliga med tiden oavsett om man skruvar ihop dom då och då, så man kanske får tänka om efter ett tag.

Ser nu att du har samma modell som jag, färgerna på ditt förvillade :D Är det också ett Leopet?
 
Sv: Klösträd :D

Nu är det färdigmonterat och klart! Står ganska stadigt utan förankring i väggen så vi får se om det håller för bus. :D
Jag vet inte vad märket heter men vi köpte det från något företag som hette Mucola GmbH.

klösträdet.jpg


klösträdettaz.jpg
 
Sv: Klösträd :D

Mitt vita

20671767.jpg


Mitt var förvisso ett golv-tak-träd, men jag har tagit bort så det ser ut som ditt. Fast jag har även plockat bort rullarna, mina kom ändå inte in i dom :p
 

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
790
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 556
Senast: Skjøldur
·
Katthälsa Att avliva två älskade katter. När ingen enskild faktor är avgörande nog att definitivt ta det stora beslutet... men ackumulativet av...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
11 456
Senast: Murphy
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 458
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp