Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Döm mig inte nu. Bakgrund; En kompis till mig har haft kattbäbisar ett tag. Nu ska han plötsligt flytta och därför blev jag helt...
2
Svar
22
· Visningar
2 659
Senast: Poisonous
·
T
Katthälsa Återkommer med lite fler frågor angående vår nye familjemedlem. Då han kom hem till oss var han redan rumsren och det har funkat toppen...
Svar
12
· Visningar
1 795
Senast: Anastacia
·
Katthälsa Vad har ni för åsikter om Iams torrfoder ?. Är det ett vettigt foder? Det jag har läst om det så tycker jag det verkar vara väldigt...
Svar
15
· Visningar
8 217
Senast: bengeten
·
Katthälsa I fredags när vi skulle gå och lägga oss sa sambon att "det ligger jättemånga bebisar i spjälsängen..." "VA????" Kattmamman hade valt...
Svar
7
· Visningar
1 513
Senast: bengeten
·
Z
Övr. Katt Har en galen vilde:love: på två år hemma som kräver att man busar med henne flera gånger om dan tyvär så blir hon fort uttråkan så jag...
Svar
4
· Visningar
1 069
Senast: MayDay
·
Övr. Katt min katthona på dryga 1år är hopplös på att kissa i min säng under nattetid, någon som varit med om detta problemet och kanske har nåt...
Svar
4
· Visningar
1 460
Senast: MayDay
·
Övr. Katt För ett par veckor sedan började det sitta en katt på våran altan, brydde mej inte nåt vidare om den första dagarna. Men snart tog jag...
Svar
11
· Visningar
1 317
Senast: Prick
·
Övr. Katt Längst ner på ansökan om stamnamn finner man: Klubbattest - ansökan sänds via kattklubben till Sverak. Ska jag skicka min ansökan till...
Svar
5
· Visningar
1 165
Senast: Blueeyes
·
A
Övr. Katt Nu drar jag det här kort efter mitt tredje försök utan att tråden ville publiceras. :devil: Iaf, köpte en kattunge idag, från...
Svar
13
· Visningar
1 531
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Har din katt någon rolig egenhet som ni bara älskar??:) Min minsta katt SKA alltid ha sitt morgongos och kli under hakan, varje dag...
Svar
13
· Visningar
1 387
Senast: Mirela
·
Övr. Katt Mager som en sticka och skrek som en stucken gris... :(
Svar
9
· Visningar
1 261
Senast: Rhodugune
·
Katthälsa (Hoppas att ämnet inte är alltför uttjatat, sökte men hittade inte riktigt det jag ville.) Hur gör ni för att få bort/förebygga...
Svar
14
· Visningar
3 781
Senast: TantEster
·
R
Övr. Katt Nu har vi efter några års uppehåll på kattfronten blivit med katt igen. Två små troll har flyttat in och kattlådan är tillbaka i hallen...
2
Svar
29
· Visningar
4 913
N
Övr. Katt Har en kull bondisar födda 23 maj. Visste ni att sådana växer på träd??? Lilla Pumlan, enda tjejen i kullen men tuffast av alla...
Svar
7
· Visningar
1 329
Senast: NiAl
·
Övr. Katt Jag fick hastigt och lustigt en kattunge för ett par dar sen, har inte en aning om hur gammal han är, men gissar på runt 8-9 veckor...
Svar
16
· Visningar
8 521
Senast: Meibla
·
Övr. Katt Snälla hjälp mig1 Detta är inte tänkt som en annons eller efterlysning o jag hoppas den får vara kvar för min pappas skull. Han bor...
Svar
10
· Visningar
1 465
Senast: Bison
·
S
Övr. Katt En kollega smsade mig idag (då hon vet att jag och sambon letar katt) om en (antagligen) hemlös katt som strövar omkring där hon bor...
Svar
15
· Visningar
1 656
Senast: Ströga
·
T
Katthälsa Jag är 19 och ska snart försöka flytta hemifrån. Jag har en katt som är nio och är utekatt. Mitt problem är att det är alldeles för...
Svar
2
· Visningar
1 207
Senast: Titioo
·
Katthälsa Har en ca tioårig honkatt som vägrar äta annat än torrfoder (äter Hill´s mature)förutom att hon är fullständigt galen i tonfisk. Har...
Svar
6
· Visningar
5 920
B
Katthälsa Hej, min underbara kisse på 1 år & 2 månader har alltid kliat sig i öronen en del, har vart på två olika vetrinären, dels hos min...
Svar
2
· Visningar
4 210
Senast: bellls
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp