Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj, oj det såg inte roligt ut.
Stackars lilla tjej, jag har följt tråden och hoppas att hon frisknar på sig!
Det är ju jävla skit att det inte ger med sig. Om det är besvärligt att få i henne "katt-lysinet" rekommenderar jag Twinlabs lysin. Smakar lite lätt salt, inget mer.
Nej, nu fattar jag ingenting. Hon borde inte vara stressad nu, Yoga har äntligen accepterat henne igen efter blinkhinnevarianten (aldrig mer) och livet leker kan jag tycka. Det ska vara om hon har nedsatt imunförsvar förstås, men jag vet faktiskt inte varför det inte ger med sig. Skulle behöva nått som är helt smaklöst (om det går) så jag kan blanda det i hennes yoghurt.
Är Twinlabs pulver eller pasta? Spruta i munnen kan jag iofs göra ändå. Måste kolla om det är jätteviktigt att hon får 2 ggr/dag resten av livet. Påverkar ju mitt liv ganska mycket. Vilket jag förstås tar om det kan göra henne bra.
Det är pulver i kapslar. Jag skulle tro att du inte behöver ge lysin med exakt 12 timmars mellanrum. Jag vet att iaf en del amerikanska veterinärer ordinerar hela dagsdosen en gång om dagen.