Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte bara kan vara, han är en av de bästa i landet
Till slut vill jag säga: VÄLKOMMEN TILLBAKA, du är saknad och dina katter också! Jag har tänkt på Abbie då och då senaste tiden, då jag står i startgroparna att köpa en kattunge.
Orkar inte byta till mitt "vanliga" nick, men du vet vem jag är. (Jag fick ta bort min gammelkisse i torsdags pga kräkningar och tumörer i magen)
För drygt 5 år sen var M hos ögonveterinären Fredrik Ståhlberg. Han jobbade då på Strömsholm, men efter googlande verkar han nu finnas på Värmdö djurklinik. Har inget att jämföra med, men jag upplevde honom som mkt bra. Att han dessutom avgudade M gjorde inte saken sämre.
Jag hoppas verkligen att det ordnar sig med Abbies ögon...
Tur i oturen är väl att de inte hade någon kärleksfull relation direkt, även om de såklart hade sällskap av varandra. Vi har pratat lite om att ev köpa en devon rex-unge, men inget är bestämt.
Krama flickorna från mig!
Åh, en Devon Då blir jag avis.
Jahapp. Såret läker, det har blivit en bubbla i hornhinnan där, och antingen kunde man ta bort den "operativt" eller så hoppas vi att kroppen själv stöter bort den. Vet tyckte vi kunde vänta, så tillbaka igen nästa vecka. Om inget händer och det blir värre förstås, då blir det besök tidigare. Annars såg ögat fint ut. Så en vecka till på antibiotika, sen får vi se vad det blir.
Viruspaketet visade "tyvärr" ingenting