Såååå lycklig, äntligen får jag köpa katt!

Sv: Såååå lycklig, äntligen får jag köpa katt!

Grattis.

jag är lite kluven när jag läser att de flesta rekommenderar dig att ha minst två katter.
Jag har i dag sex st ( RIP stig) och visa av dem hade nog njutit av att vara ensamma medans visa av dem älskar sällskapet av en annan katt. Så jag tror det beror på individen du skaffar.
Men det är min tro,,,,

Lycka till med din lilla katt den ser helt ljuvlig ut.

/B
 
Sv: Såååå lycklig, äntligen får jag köpa katt!

Visst finns det katter som vill vara själva, men de allra flesta vill nog ha kompis ändå. Sen är det ju inte direkt jämförbart med 6 st vs 2.
 
Sv: Såååå lycklig, äntligen får jag köpa katt!

sex katter i ett stort hus, man ser vilka som söker sällskap och vilka/vilken som vill vara själv.....
Tror det beror mycket på individen, det finns människor som trivs bäst själva oxså.

/B
 
Sv: Såååå lycklig, äntligen får jag köpa katt!

Absolut, jag ser hur det går.
Dock gillar jag lite "egna" katter, jag valde den som var lite utanför..
Har hört att man inte ska göra så men det har funkat bra med alla andra utstötta djur jag "valt" så har väl
en thing för det! när de andra lekte efter maten gick han till ett annat rum och la sig på pallen.
Men sen när jag kom dit och nussade gosade han ju tillbaka och spann.
Så lite egen är han ju.. men vi får se, tids nog skaffar jag nog en till katt ändå.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras När jag läser detta undrar jag varför den överhuvudtaget är tillåten att äga som privatperson kan ju inte vara någon privatperson som...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 482
Senast: linnsan
·
Hundträning Hej! Ska väl göra en lång historia ganska kort. Endel kanske vill ha hans historia för att förstå hunden. Tog hem en gnutta jobbig...
Svar
6
· Visningar
6 897
Senast: dpmatte
·
Övr. Katt Hamnat i en lite knepig sits, ska försöka få med allt men hålla det så kort det går, men varning för det blir långt. Väldigt tacksam om...
Svar
11
· Visningar
2 470
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt .... ska jag och min sambo snart bli! Vi har anmält vårt intresse till Stockholms Katthem och en trevlig kvinna har besökt oss därifrån...
Svar
14
· Visningar
1 739
Senast: Vaccan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp