Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Svar
10
· Visningar
1 138
Senast: Tviggy1081
·
E
Övr. Katt har suttit och läst om en del kattägares flyttar med sina katter som gått hur bra som hellst! men inte med mina, jag har bott på det nya...
Svar
6
· Visningar
1 560
Senast: Mynta2
·
Övr. Katt I morgon ska vi resa till landet. Tre vuxna, två katter och en bebis i en Volvo kombi. Hur fanken placerar man alla? Tidigare har...
Svar
5
· Visningar
1 624
Senast: Svartfot
·
Katthälsa Kan jag hänga på katten ett halsband som är köpt till hund egentligen. Hunden är borttagen och jag tycker det är synd om katten som går...
Svar
6
· Visningar
1 147
Senast: Calvaro
·
Övr. Katt de växer de små...och charmar matte mer och mer för var dag :):love: "Blaze" "Runaway" "Rosie"
Svar
8
· Visningar
1 306
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Blir det så för era kissar? Min Exotic får dålig/lös mage varje gång utav burkmat. Har testat alla möjliga sorter. Billiga som dyra...
Svar
4
· Visningar
1 141
Senast: Reykur
·
K
Katthälsa Jag har en honkatt som är cirka 4 år och för cirka en månad sen köpte jag en ny katt (en kastrerad hane på 5 år) och till en början var...
Svar
4
· Visningar
1 059
Senast: Heulwen
·
C
Katthälsa Hej! Behöver lite tips från er kattfolk här på buke! Jag har två katter som är innekatter. Vi bor i en 1a på ca 40kvm. Ena katten jag...
2
Svar
20
· Visningar
1 989
Senast: kebabbert
·
D
Övr. Katt Hej, Tyvärr är det så att min katt är mobbad på vår gata. Vår gata är nog den kattrikaste i Umeå och det finns i alla fall ett 10-tal...
Svar
10
· Visningar
3 354
Senast: Swat
·
Övr. Katt Jag har sett dessa pluppar som man kan fästa på kattens klor dyka upp lite var stans och för en tid sedan såg jag en uppfödare som...
Svar
10
· Visningar
1 495
Senast: Sol
·
Övr. Katt Vi har en katthona på tre år, steriliserad. Hon brukar alltid komma in varje kväll nu vid fint väder sent men annars ca 20.00. Hur som...
Svar
3
· Visningar
972
Senast: Babe
·
O
Katthälsa Hej! Jag och min sambo har fått en honkatt på halsen. Hitta den utan halsband och inget öron märke. Ska sätta upp lappar på den så vi...
Svar
1
· Visningar
2 108
Senast: TantEster
·
Övr. Katt Jag har en egensinnig katt som hellre svälter ihjäl än äter blötfoder, och bland torrfoder finns det två märken som duger åt herrn...
2
Svar
23
· Visningar
7 650
Senast: Acses
·
Katthälsa Vi har lite "problem" med min pojkväns vuxna hankatt på ca 9 år. Han är rent hopplös när det gäller soffan! Så fort vi inte passar...
Svar
5
· Visningar
1 493
Senast: Mirela
·
Övr. Katt Dagens lunchsamtal berörde bla utekatter i bostadsområden och hurvida katterna använder barnens sandlådor. En åsikt som framfördes...
Svar
5
· Visningar
3 835
Senast: MiaMaria
·
Katthälsa M har en "knöl" ca 1,5 cm från frambenet vid magen ungefär. Har vart slö hela dagen och vi såg den inte förns nu. Är inte hård men ändå...
Svar
1
· Visningar
772
Senast: Heulwen
·
Katthälsa Vår lille katt (1 år) har lyckats med bedriften att få ett sår på svansen och att det där genom följt med en "stump" (15 cm lång?)...
Svar
3
· Visningar
2 286
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Här kommer några bilder på mitt senaste tillskott i familjen. Hon föddes här hemma den 21/4 och hon kommer stanna. Hon heter Feliformia...
Svar
18
· Visningar
1 995
Senast: Malin L
·
Katthälsa Min ena kattunge har fått förstoppning. Inte helt men han får kämpa som 17 för att få ur sig något o oftast fastnar det halvvägs ut...
2
Svar
21
· Visningar
7 200
Senast: kebabbert
·
Katthälsa Vi har 4 katter som trots Frontline ständigt är fulla med fästingar. Hunden får numera Promeris SpotOn som är effektivare men även på...
Svar
3
· Visningar
3 222
Senast: kebabbert
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Avels fråga
  • Hjälp att välja ras

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp