Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

S
Katthälsa Jag sitter här efter att ha spenderat dagen med att falla in och ut ur gråtattacker. Min katt är 23 år gammal och har kronisk...
Svar
10
· Visningar
8 761
Senast: Bobbo
·
Övr. Katt Jag & min sambo var & hämtade en liten 12 veckors kattunge igår.. Så otroligt söt! 50% birma 50% perser. Han har växt upp på Royal...
Svar
3
· Visningar
939
Senast: Popcorn
·
Katthälsa fann min hnkatt, 7 år gammal ute i grusgången på förmiddan. hon satt ihopkurad och morrade åt mig. (brukar inte morra.) hela bröstet...
Svar
11
· Visningar
2 978
Senast: Gnist
·
Katthälsa Jag har just nu en katt hemma som väntar på jourhem/permanenthem. Han har fel på sina trampdynor som vet. benämnde pododermatit, jag kan...
Svar
2
· Visningar
3 431
Senast: Lyan
·
Övr. Katt Vi ska nu flytta till lägenhet med balkong och jag letar efter nät att sätta upp. Jag vill ha sånt mjukt nät, nylonnät eller vad det nu...
Svar
8
· Visningar
4 667
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Ja, som rubriken lyder. Jag gissar att svaret är att det är väldigt svårt, när de väl fått för sig. Problemet med katten är inte att...
Svar
12
· Visningar
6 642
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Nästa lördag ska jag och min nuvarande rummis hjälpas åt att flytta. Han har körkort (det har inte jag) och vi har tänkt låna en lastbil...
Svar
5
· Visningar
1 065
Senast: Solvira
·
Övr. Katt ...till varför jag INTE ska skaffa katt! Har gått och blivit tokförälskad i en katt på ett av katthemmen i närheten och ja... Hjälp...
Svar
13
· Visningar
1 208
Senast: Jenka
·
F
Övr. Katt Hjälp jag har haft min katt i två år vi skaffade en kattunge för ungefär ett och halvt år sen som de lovade va en hona... Och sedan...
Svar
14
· Visningar
6 605
Senast: Frusty
·
P
Katthälsa Ni som fodrar med orijen, hur mycket ger ni per vuxen katt och dag. Har upptäckt att min ena kisse gått från spinkis till att mer och...
Svar
6
· Visningar
1 353
Senast: Picazzo
·
Övr. Katt Jag har hittills använt Pussi Kompakt i kattlådan och har varit fullt nöjd med det, men nu med två katter, en låda och liten lägenhet...
Svar
13
· Visningar
1 964
Senast: cili
·
Katthälsa Jag har suttit hos Edit hela dagen för jag märkte redan imorse att något var på G. Hon har haft sammandragningar hela dagen. Vid 15:30...
Svar
15
· Visningar
1 750
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt I vintras kom det en typ sommarkälling till vårt stall, helt utmärglad och raggig. Hon var superkelen och stannade några veckor/månader...
2
Svar
30
· Visningar
5 942
Senast: NiAl
·
Övr. Katt Jag bor i lägenhet och har ingen möjlighet att låta katten springa ut och in som den vill. Inget jag heller skulle göra om jag hade...
Svar
7
· Visningar
1 298
Senast: Guldaskig
·
S
Övr. Katt Kan en och samma kull ha 2 olika pappor?
Svar
7
· Visningar
1 452
Senast: Sol
·
Övr. Katt Oavsett om du köper en huskatt, raskatt eller en oregistrerad raskatt (räknassom huskatt) så tänk på följande. En kattunge ska vara...
2
Svar
24
· Visningar
2 574
Senast: Sol
·
L
Katthälsa Hej! Kanske någon kattexpert här kan förklara vad det tagit åt vår lille katt? Som en blixt från klar himmel har han blivit helt...
Svar
2
· Visningar
1 044
Senast: bengeten
·
Katthälsa Misstänker förstoppning! Har två kastrerade innekatter, en hona o en hane. båda är 1 1/2 år. Honkatten började nu kissa inne o...
Svar
1
· Visningar
779
Senast: TinyWiny
·
E
Övr. Katt Hej hörrni! Jag vet att många vet det redan, men jag vill ändå höja ett varningens finger åt Euroshoppers "klumpbildande" kattsand...
Svar
19
· Visningar
3 833
Senast: Atalantha
·
Övr. Katt :( Kan katthem ta emot katter som inte är hemlösa? I Västra Götaland? Jag har en renrasig Exotic som jag älskar mycket, men min son...
Svar
6
· Visningar
1 514
Senast: doglover
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp