Oförhappandes blev vi 3-kattsägare i går

Sv: Oförhappandes blev vi 3-kattsägare i går

Nämen liten :love:

Jag skulle också tippa runt 5 veckor.
Mina brukar ligga på halvkilot vid 6 veckor, men då har de ju alla förutsättningar på sin sida från början.

Folk är verkligen vidriga :mad:
 
Sv: Oförhappandes blev vi 3-kattsägare i går

Busar med ungkatten

091005-3.jpg


Busar med lillmattes fot..

091005-2.jpg


091005-4.jpg


Äter med god aptit..

091005-5.jpg
 
Sv: Oförhappandes blev vi 3-kattsägare i går

Men guuuu vilken sötsak! :love::love:

Har du lust att byta henne emot min nya skygga svanslösa elaking?:angel:
 
Sv: Oförhappandes blev vi 3-kattsägare i går

Hade det inte varit för sonen, så...
 
Sv: Oförhappandes blev vi 3-kattsägare i går

Hmm, ja.. Det är ju tur att gapet är väldigt litet på pirayan :D
 
Sv: Oförhappandes blev vi 3-kattsägare i går

Åh vad söt! :love: Bra gjort att ni tog den lille.

En del människor äcklar mig verkligen
 
Sv: Oförhappandes blev vi 3-kattsägare i går

Lilla Kiwi (som ungarna döpt henne till) är en riktig busmadame :eek: :rofl:

Nu efter att ha bott in sig och ätit upp sig en hel del så flänger hon runt här hemma som en svartvit boll och attackerar allt från ynkvalpen, katthanens svans, fötter, remmar etc. etc. etc. i full kareta och när hon är hungrig, så kommer hon klättrandes uppför byxbenen och jamar på ett väldigt speciellt sätt :D

När hon får maten så spinner hon högljutt innan hon hugger in (och tro mig.. Hon HUGGER verkligen in :cool: )

Hon är jätteduktig att gå på lådan och har så varit från dag 1, har hittat sina favoritsovplatser och är en underbar liten varelse på det stora hela taget :love:
 
Sv: Oförhappandes blev vi 3-kattsägare i går

Efter kvällsmaten + lite turkisk yoghurt, så var det dags för kvällsbus med "brorsan" i mattes svampkorg :cool:

DSC_0002.jpg


DSC_0008.jpg


Sedan mös de en stund

DSC_0019.jpg


DSC_0030.jpg


Och nu har hon knallat därifrån och till sin favoritplats för att sova, medan han ligger kvar i korgen och trynar :love:
 
Sv: Oförhappandes blev vi 3-kattsägare i går

Vägde lilla Kiwi idag och nu väger hon 560 gram, så hon ökar stadigt i vikt.
Inte så chockerande i sig, då hon fortfarande formligen glufsar i sig mat :eek:

I övrigt, så bor hon in sig finfint och hänger mycket med den äldre kattungen, som både uppfostrar, tvättar öron och gosar med henne :love:
 
Sv: Oförhappandes blev vi 3-kattsägare i går

Hon äter dig ur huset :eek:

Skönt att höra att hon ökar som hon ska i vikt :love:
 
Sv: Oförhappandes blev vi 3-kattsägare i går

*Hehe*

Ja, nästan så. Magen är MKT rund och go och när hon inte äter, så busar hon järnet, klättrar uppför byxben för gos och spinnstund eller så sover hon.
 
Sv: Oförhappandes blev vi 3-kattsägare i går

Nya bilder på Kiwi och ni får kanske en aning om vilken tuff liten brud detta är?

DSC_0078.jpg


DSC_0076.jpg


DSC_0086.jpg


DSC_0110.jpg


DSC_0105.jpg


DSC_0106.jpg


DSC_0107.jpg


DSC_0108.jpg


Jösses vad kassa bilderna blev när de blev uppladdade..

Undrar vad som hänt med phb? Tycker många bilder blir riktigt usla när de laddas upp där nu?
 
Senast ändrad:
Sv: Oförhappandes blev vi 3-kattsägare i går

Hon är en riktig buse, som gärna gnager på ynkvalpen och trasslar in klorna i hans päls :rofl:

Övriga hundar tycker hon är kusliga och då ser hon ut som :eek: i kombination med konstant fräsande :D
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 106
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 508
Senast: Imna
·
Anläggning Vet inte om detta passat bättre på Förälder, Senior, Anläggning... det är lite av varje. Såhär är det (väldigt hårt sammanfattat): Jag...
2
Svar
20
· Visningar
2 581
Övr. Hund Nu känner jag att tålamodet håller på att gå ur mig när det gäller lillan och hundmöten. Jag har en sheltie tik som är 7 månader...
2
Svar
29
· Visningar
3 586
Senast: Blandrastik
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp