Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt 5e juni 2006 föddes hon på en bondgård, sen dess har hon fått gå ute som hon vill under dygnets ljusa timmar. 30e december 2009...
Svar
9
· Visningar
1 188
Senast: Winni
·
Övr. Katt Hur kan jag göra för att ett av mina små monster ska låta bli mina krukväxter? Har små plantor som marodören har fått dille på att...
2
Svar
25
· Visningar
8 808
Övr. Katt Hur blir jag av med vildkatterna? Eller åtminstone deras kissande? Vi har två som har "bosatt" sig på vår gård. Dom går in i stallet via...
Svar
1
· Visningar
807
Senast: Swat
·
A
Övr. Katt Jag har ägt min ena katt sen 2 1/2 år och den andra kom för lite mindre än 2 år sedan. Båda var kattungar när jag köpte dom. De har...
Svar
1
· Visningar
885
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt Hej! Är det någon som vet om myrdosorna är ofarliga för katter? Jag har fått in lite myror och fick ett par myrdosor av vaktmästaren...
Svar
0
· Visningar
2 150
Senast: soffa
·
Övr. Katt Hitta bara gamla trådar så tänkte starta en ny. Tänkte man kunde lägga in bilder på sin katts klösträd. Jag väntar hem ett jättestort...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
14 329
Senast: soffa
·
Övr. Katt Här har det sedan nån vecka flyttat in en underbar liten honkatt på gården. Blyg till en början förstås och helt tydligt på smällen...
2
Svar
20
· Visningar
2 543
Senast: Heulwen
·
Katthälsa Fortsättningen på problemet, fast ett helt nytt problem: http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=1020877 Nu har mormors katt...
Svar
6
· Visningar
1 663
Senast: Comatose
·
Katthälsa Skrev för ungefär ett år sen till er bukefalister och bad om hjälp om katter som kissar inne, mamma har fått spader och hotar med att...
Svar
17
· Visningar
4 566
Senast: Heulwen
·
A
Övr. Katt Sitter här och får lite smått panik. Det verkar som om min katt är dräktig. Jag skulle vara jätteglad för det om det inte vore för att...
Svar
16
· Visningar
2 333
Senast: BrownieDeLight
·
K
Övr. Katt Läste någonstans att man har strikt ägaransvar för sin katt. Antar då att detta är samma som gäller för hund. Det fick mej att fundera...
Svar
1
· Visningar
1 404
Senast: Sol
·
G
Katthälsa Är helt knäckt efter några dagars medicinering av min katt med antibiotikan Vetrimoxin för öroninflammation. Det verkar så enkelt när...
Svar
10
· Visningar
6 308
Senast: TantEster
·
Katthälsa * En datorladdare á 800:- * tre telefonladdare *en internetsladd * en strömsladd till skrivaren. - Ja, det är det den nya (vuxna)...
Svar
15
· Visningar
12 782
Senast: Comatose
·
Övr. Katt Jag visste inte att det var möjligt med 2 olika pappor till samma kull? Annons "Hej min katt Maja ska snart få sin tredje...
Svar
12
· Visningar
3 153
Senast: bengeten
·
T
Katthälsa Hej! Jag har en ungkatt på 7 månader som jag såg nu i kväll att ena framtassen är dubbelt så stor som den andra...Han är inte halt och...
Svar
3
· Visningar
1 038
Senast: Theior
·
Övr. Katt Vi har blivit erbjudna en katt av en kompis som inte kan ta hand om den längre. Eftersom vi tänkt att skaffa katt och då gärna vill ha...
Svar
5
· Visningar
1 281
Övr. Katt nu senast när jag var inne på djursjukhuset så såg jag att en del hade kattburar i tyg, de såg mysiga och sköna ut. Har problem med att...
Svar
6
· Visningar
4 724
Senast: Aquakatt
·
Katthälsa Han är svullen i läppen under de små tänderna i underkäken. Han är ca ett år och kastrat. Är inte öm eller allmänt påverkad. Ser om man...
Svar
6
· Visningar
8 370
Senast: FadeAway
·
Övr. Katt innan du öppnar tråden, så ska jag varna för äckelbilder....... :D så.... min hankatt spydde på mattan och med spyan kom det en...
2
Svar
21
· Visningar
6 060
Senast: Cilla
·
Övr. Katt Vilken ras skulle det vara? Jag har två stycken bondflickor och deras skillnader blir större och större både i personlighet och i...
Svar
8
· Visningar
1 028

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp