"Look alike"-lek

Sv: "Look alike"-lek

2pzhe2s.jpg


kanske? :angel:

Haha, det liknar ju på pricken! :D
 
Sv: "Look alike"-lek

Åhh...jäklar vad lik hon är vår Elsa!

30783878.jpg


30783877.jpg


Hon har inte ett rött och grönt öga utan ett blått och gult! :D
 
Sv: "Look alike"-lek

Jag var tvungen att titta flera gånger så att det verkligen inte var samma katter :O haha!
Zmilla

Mysan
 
Sv: "Look alike"-lek

*kl*
Min Dexter i sin favvosovplats
DSC00901.jpg


Stallkatten Glimma:
Glimma001.jpg


Kajsa-Bajsa som liten:
Picture.jpg


Dexter och hans syster Mormor:
Syskon.jpg
 
Sv: "Look alike"-lek

ja hon är bästa myspolaren samtidigt som hon är väldigt duktig på att driva mig och familjen till vaninne:devil:
 
Sv: "Look alike"-lek

Haha.. Låter som det är mer än bara utseendet som är lika då. Min kisse driver sambon till vansinne. :angel: Jag som alltid har haft katt hemma hos mina föräldrar är nog mer härdad. :D
 
Sv: "Look alike"-lek

Kl

Har inte hittat någon som ser ut som mina katter än.. Kanske finns någon dubbelgångare där ute någonstans? :D

30860811.jpg


Tvivlar dock på denna.. Vimsan. Tror hon har något fel någonstans men hon är min prinsessa i alla fall! :p

30860807.jpg


Olle
 
Sv: "Look alike"-lek

Kl

Har inte hittat någon som ser ut som mina katter än.. Kanske finns någon dubbelgångare där ute någonstans? :D

30860811.jpg


Tvivlar dock på denna.. Vimsan. Tror hon har något fel någonstans men hon är min prinsessa i alla fall! :p

30860807.jpg


Olle


Har en som är rätt lik en av dina :)

88387_1263304550.jpg
 

Liknande trådar

Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 598
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 383
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 283
Senast: Gabby_Ossi
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 355

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp