Är det fler än bara jag?

Sv: Är det fler än bara jag?

min syster är precis likadan. hon har lika många å alla mår toppen av att komma å gå på gården. men även hon kan inte ta fler då hon måste rå om sina egna först. hon tog en katt från katthem som suttit i bur i 8 år. idag äger hon villan och bestämmer över alla andra katter. dom är ju så härliga.:love:
jag ska prova tillskottet och hoppas på att jag kan hitta en ny ägare snabbt som kan ha han i koppel till att börja med.
varken han eller jag mår bra av detta och jag tror inte att alissa mår nå vidare av detta heller.
 
Sv: Är det fler än bara jag?

vet en katt som börja kissa utanför då ägaren bytt från ett billigt sandmärke till ever clean.. har du samma sand som när du fick katterna? flyttat lådan/lådorna? borta mera hemifrån än tidigare...?

är den andra katten fertil eller kastrerad?
 
Sv: Är det fler än bara jag?

Ingenting har ändrats.
jag har samma tider, samma kattsand, mat, fler lådor, båda 2 är kastrerade.
har provat att byta kattsand, mat, ställen på lådorna, skrubbat....
som jag skrivit innan har jag även testat everclean.
 
Sv: Är det fler än bara jag?

Tack, men den har jag läst.
Idag har jag haft turen att jag först ringde och bokade tid för avlivning men klarade inte av tanken på att svika honom. så jag ringe och avbokade tiden lika snabbt. sen när jag kom till stallet så bröt jag ihop totalt och världens bästa människa erbjöds sig att ta han ett tag så att jag hinner göra rent lägenheten från all lukt å börja om från början och på detta vis hinner jag även få tag på lämplig ny ägare om det skulle behövas om han fortsätter att kissa inne.
Önska oss lycka till:)
 
Sv: Är det fler än bara jag?

Vad bra!
Jag tror det kan bli bättre om lägenheten slutar lukta piss också, han lockas ju av lukten att gå igen och igen.
Men katthemmet är alltså inte redo att ta tillbaka honom igen och hitta ett nytt hem där han kan få gå ute?
Önskar dig och kissen ett stort lycka till iaf!
 

Liknande trådar

Övr. Katt Det här är en fristående fortsättning på min tråd om att kastrera hemlös katt. Den katten, S, är numera kastrerad, vaccinerad och...
Svar
11
· Visningar
2 301
Senast: Otherside
·
Hundhälsa Min 4 åriga tik har börjat kissa inne nattetid helt plötsligt. Jag skulle behöva lite råd och inputs för nu har idéerna tagit slut på...
Svar
7
· Visningar
11 696
Senast: Nominous
·
Katthälsa Fick hem en katt från katthem för lite mindre än 2 veckor sedan, hon är/var lite skygg första dagarna. Nu känns hon mycket mera...
Svar
8
· Visningar
6 227
Senast: Modig_Korn
·
C
Katthälsa Vet inte vad jag ska ta mig till. Närmar sig kanske bristningsgränsen för mig snart(mår inte bra psykiskt nämligen). Detta är min...
Svar
9
· Visningar
3 584
Senast: Cheeserica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Hjälmar

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp