Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jisses vad fort tiden går när man har småtroll hemma. Tyckte det var nyss som dom föddes. Här har vi Alfons. Sen Alice.
Svar
2
· Visningar
1 025
Senast: Wild Rein
·
Övr. Katt Min lilla hittekatt Kiwi? 30/9 2009 kom hon hit, efter att ha blivit dumpad i skogen nära vägen några km härifrån Det är 4½ månader...
Svar
14
· Visningar
1 358
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag har ett problem med min honkatt som jag rent ut sagt är j*vligt trött på. Jag fattar ingenting.. Min honkatt pissar om & om igen...
Svar
17
· Visningar
5 222
Senast: bengeten
·
K
Katthälsa Hej! Vi tog hem en hittekatt från stallet i höstas. Då hade hon två bebisar vid sin sida & var dräktig igen. (Det var mest därför hon...
Svar
2
· Visningar
968
U
Övr. Katt Snälla finns de någon här som vet hur man på bästa sätt får bort lukten av kattkiss i en soffa? Min han katt har idag skvätt på...
Svar
4
· Visningar
1 680
Senast: Sol
·
3
Katthälsa Ja, då vänder jag mig till er ytterligare en gång i frågan om råd och tips. Vi har en liten kattdam här hemma på 3 år som äter...
Svar
3
· Visningar
7 428
Senast: 314
·
Katthälsa Besökte vårt lokala katthem (”rescue centre”) i lördags för att se om jag på något sätt kunde hjälpa till och helt plötsligt har jag...
Svar
5
· Visningar
2 098
Senast: Majvi
·
Övr. Katt Har ju som sagt fått mig en kattjej, hon är än så länge innekatt (ska gå ut i vår) Hon är nu 5 månader och vill ha mat hela tiden. Har...
Svar
5
· Visningar
1 302
Senast: Heulwen
·
Katthälsa Vi har en röd kastrerad hankatt. Han ca 20 år, flyttade in till oss när han var ca 1 år. Han har aldrig varit ngn knä katt men är ändå...
Svar
10
· Visningar
1 578
Senast: Lilla
·
F
Övr. Katt Har 2 kullsyskon på snart 3 år. Honan är otroligt duktig på att öppna de flesta dörrar, både in och ut :crazy:. Hankatten har sen en tid...
Svar
4
· Visningar
785
Senast: frazze
·
Övr. Katt Jag och min rumskompis har blivit stödhem för ett katthem och igår fick vi hem vår första katt. En underbar liten kattdam som heter...
Svar
3
· Visningar
904
Senast: fjordtokan
·
Övr. Katt Någon som har erfarenhet av dessa? Hälsa, temperament, "barnkatt?" pris, vad som helst :)
Svar
4
· Visningar
3 017
Senast: Puttis
·
Katthälsa Kan man ge en katt något i matväg som förbättrar magen. Hon bajjar alltid löst, det är så det rinner. Hela kattlådan kan bli nerkletad...
Svar
5
· Visningar
2 145
Senast: Bison
·
Övr. Katt Jag och sambon har en rejäl låda som båda katterna har varit nöjda och glada med. Den städas noga och båda verkar vara nöjda med...
Svar
2
· Visningar
1 681
Senast: skojskrot
·
M
Övr. Katt Får ja presentera min agility katt Busa!!! och min mindre aktiva katt Tubbe :D http://www.youtube.com/watch?v=o9Dv3LzD1Ok...
Svar
6
· Visningar
1 336
Senast: Rosett
·
Katthälsa Min syster bor i lägenhet och har 2 innekatter, bondkatter. Har inga som helst möjligheter att ta ut dem och hon försöker aktivera dem...
Svar
6
· Visningar
1 190
Senast: independent
·
K
Övr. Katt Hej! Vad saknar du som kattägare till din katt? Det du saknar, finns det till försäljning och i så fall vad hindrar dig från att köpa...
Svar
10
· Visningar
1 431
Senast: sandrahedman
·
M
Övr. Katt :confused:Hej! Min misse fick idag gå igenom kejsarsnitt där två av hennes ungar var missbildade en andades dåligt och en var stark. Så...
2
Svar
31
· Visningar
7 673
M
Övr. Katt Jag har precis flyttat hemifrån till en etta på ca 30 kvm, min katt bor kvar hos min mamma tillsammans med hennes katt som nu har blivit...
Svar
5
· Visningar
776
L
Övr. Katt Hej! Äter inte katten när hon löper? Hur lång tid tar det tills man ser om dem är gravida?
Svar
2
· Visningar
856
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka