Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Ja vilket är det:confused: På bukehund har vi ju i många trådar diskuterat vad som är bäst,och de flesta är väl ändå överens om att man...
Svar
3
· Visningar
864
Senast: MsLuna
·
Övr. Katt ...mycket ska man läsa innan ögonen trillar ur...:crazy: Piercade katter såldes som "gothkatter" Vad kommer här näst? Tatuerade...
Svar
9
· Visningar
1 065
Senast: Hobnob
·
Katthälsa Jag har fått ett problem jag inte ngnsin kunde mig förutse känns det som. Har 2 katter, en hona och en kastrerad hane, som bott...
Svar
16
· Visningar
3 369
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Vad använder ni för borstar till era långhåriga raser? Jag har två långhåriga katter, en perserkorsning hane på snart ett år. Och en...
Svar
5
· Visningar
1 480
Senast: linslus
·
Katthälsa mitt lilla monsters naglar växer som ogräs. Hon måste vara en magisk kattunge typ klor som aldrig blir färdig klippta. Hur ofta...
Svar
5
· Visningar
1 064
Senast: Gravinda
·
Övr. Katt Har velat ha katt i hela mitt liv men pappa är dödsallgerisk. Kanske lyckats övertala honom nu dock om att jag ska få ha en misse i...
2
Svar
37
· Visningar
4 751
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Min äldsta katt som är nu 8år i år och är kastrerad har börjat parat sig med min minsta som är 9mån som också är kastrerad, båda är...
Svar
5
· Visningar
1 524
Senast: Limelight
·
K
Katthälsa Jag bor nu hemma hos min pappa, här har vi också två katter som pappa absolut inte tycker om! Den ena katten är nog runt 7 år och den...
Svar
1
· Visningar
2 349
Senast: Swat
·
Katthälsa Vår main coon har ju som jag har skrivit tidigare atros i bogen. Han har blivit röntgad för 4 år sedan och fick då metacam och nu igen...
Svar
5
· Visningar
1 501
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt Jag är lite nyfiken på hörn toalådor. Badrummet i min nya lägenhet är för litet för att jag ska få plats med en vanlig toalåda så jag...
Svar
12
· Visningar
1 490
Senast: Magica
·
Övr. Katt Abbie har patellaluxation med medial luxering. Men jag funderar lite på om det är någon skillnad på medial vs lateral för katten...
Svar
5
· Visningar
13 109
Senast: Loa_69
·
Övr. Katt Vad är viktigt att tänka på när man köper katt på bl*cket eller liknande? vaccinering, kastrering, vetrinärbesikning?
Svar
7
· Visningar
1 040
Katthälsa Just nu pågår "Projekt renovera Dimma" som bland annat innehåller fixa tandsten, hitta ett bättre foder och en gång för alla få bukt med...
Svar
8
· Visningar
1 100
I
Övr. Katt Min kära katt är en hittekatt. Hon behöver avmaskas och Axilur är inhandlat. Det är förenat med livsfara att ta tag i katten och trycka...
Svar
11
· Visningar
1 138
Senast: IslaBonita
·
Katthälsa Hur gör ni som har mer än en katt och behöver fodra dessa med olika fodermedel? Jag har två katter, en liten 3,3 kg dam och en herre på...
Svar
8
· Visningar
8 421
Senast: mackan
·
Övr. Katt Vi har för närvarande en mindre kattkarda som varken gör från eller till. De är delvis raskatt och är lite lurvigare än...
Svar
7
· Visningar
2 028
Senast: Kakis
·
Övr. Katt nää, det går inte :mad:
Svar
2
· Visningar
820
Senast: R8n
·
Övr. Katt Jag som inte alls kunnat klassa mig som en kattmänniska, även om jag vuxit upp med katt, har förbarmat mig över katten som strukit runt...
2
Svar
39
· Visningar
2 849
Senast: ciillla
·
Övr. Katt Min katt är väldigt slö. Det är förmodligen lite av ett personlighetsdrag, men jag vill ändå aktivera henne lite. Det är en...
Svar
4
· Visningar
977
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka