Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag och pojkvännen flyttar till vårt hus om två veckor, det ska renoveras och jag vill gärna ha det "katt-anpassat":p Vi har två...
Svar
5
· Visningar
2 027
Senast: kickthecat
·
C
Katthälsa Jag vet att man generellt sett inte ska ge hundmatt till katter. Detta gäller sk färskfoder. Är det någon som vet om samma sak gäller...
Svar
11
· Visningar
2 373
Senast: ChristinA
·
Övr. Katt Min söta bengal tar sig ett bad i en sjö. :)
Svar
0
· Visningar
126
Senast: Flames
·
Övr. Katt har jag och sambon (och hunden) haft nu.. Och det börjar minst sagt bli lite jobbigt. *långt* Hoppas någon orkar läsa! Lite...
2
Svar
25
· Visningar
4 636
Senast: mackan
·
Övr. Katt Är det någon mer än jag som har en raskatt som utekatt, å isåfall vilken ras! Jag har en katthona som är Brittisk korthår som jag...
Svar
4
· Visningar
6 902
Senast: Heulwen
·
Katthälsa Jag hittade en mask eller kanske snarare larv som kröp omkring i kattlådan! Den var drygt 1cm lång, svart/brun och jag trodde först att...
Svar
4
· Visningar
4 727
Senast: Micks
·
Katthälsa Ha två katt systrar som är född i juli iår. Den ena är väldigt fäst vid hunden jag har, så pass att hon ligger o snuttar på han så fort...
Svar
5
· Visningar
1 643
Senast: cirkus
·
E
Övr. Katt Hur får man en vuxen katt som gör ifrån sig inne att sluta? Finns det nått bra medel att ta bort lukt där den brukar göra ifrån sig så...
Svar
6
· Visningar
1 331
Övr. Katt Detta måste ni se!!! Bland de roligaste kattillustrationerna jag har sett! Keldags http://www.youtube.com/watch?v=s13dLaTIHSg...
Svar
12
· Visningar
1 510
Senast: astronaut
·
Övr. Katt Siameshanen har njursvikt. Visade sig genom att han plötsligt gick ner i vikt kraftigt, och mycket hastigt. Fick efter diagnosen ställts...
Svar
16
· Visningar
3 334
Senast: Swat
·
Övr. Katt Min katt är galen i kyckling så jag brukar få gömma den men nu undrar jag om han kan få äta en liten bit grillad kyckling då jag...
Svar
3
· Visningar
11 390
Senast: Zarro
·
Övr. Katt ...när man inser att ens djur faktiskt mår bättre hos någon annan. :( Igår flyttade hon. Allt har gått bra, hon ha gått omkring och...
Svar
3
· Visningar
1 073
Senast: aneeette
·
Katthälsa Ni kanske läste tråden jag hade ute höstas om att vi tog in denna lilla hemlösa vildkattunge. Nu har jag bokat tid till mitt lilla...
Svar
6
· Visningar
2 009
Senast: Babe
·
Övr. Katt Kattungen här hemma är tänkt att fortsätta vara innekatt då folk kör som dårar på vägen här utanför. Men problemet är hur jag skall...
Svar
8
· Visningar
1 301
Senast: Minta
·
Övr. Katt Ikväll har jag fått lugna min hankatt flera gånger i hallfönstret. Det sitter nämligen en kisse på stallplanen och tittar upp mot huset...
Svar
2
· Visningar
848
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Vår gamla katt (Ca 20 år) var ju i slagsmål med en hund veckan innan jul. Han är helt återhämtad förutom att han inte vågar gå ut. Det...
Svar
3
· Visningar
1 598
Senast: Lilla
·
M
Katthälsa heej! När är en kattunge tillräckligt gammal för att bo permanent ute? AKUT SVAR!! p.s. sktiv gärna allt ni vet om katter! lite sån...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 575
Senast: Giganten
·
Övr. Katt Kan era katter kommandon? Min lilla herre har jag lyckats lära: Dö (han lägger sig helt enkelt på rygg) Kom hit Gå dit (går åt det...
Svar
19
· Visningar
1 534
Senast: SparkleandShine
·
Övr. Katt Den är väl inte "godkänd" i något annat land? http://www.youtube.com/watch?v=F-28S5BdOWA&feature=rec-rev-rn-2r-5-HM
Svar
2
· Visningar
939
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Hej Har efter ett antal år på hästdelen här hittat in hit eftersom jag och sambon funderar på att skaffa katt. Planen är att...
Svar
10
· Visningar
3 784
Senast: peperoni2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Klippa hund