Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Om 2 år, när jag är 18, så ska jag nog tatuera in ett porträtt av min katt, just för att han är min bästa vän och jag kan inte tänka mig...
Svar
6
· Visningar
4 619
Senast: Fazeem
·
D
Katthälsa Hej! För någon timme sedan kom katten in haltandes och jag började undersöka vart han hade ont. Visade sig vara i höger framben han...
Svar
4
· Visningar
3 661
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt Min katt är statisk :D Det kvittar vad jag har på mig, eller var hon ligger när jag klappar henne - tre långa strykningar sen smäller...
Svar
7
· Visningar
2 599
Senast: lundborg
·
Katthälsa Innan jag kontaktar vet för ev. rådgivning tänkte jag höra med all mighty buke först:D Min katt spyr! Nu snackar vi inte hårbollar...
2
Svar
24
· Visningar
4 014
Senast: Cheeserica
·
Katthälsa Mina katter äter just nu RC kitten, men den "lille" är i smalaste laget. Han är ju i princip aldrig stilla, busar järnet och härjar hela...
Svar
6
· Visningar
3 206
Senast: linzan
·
B
Övr. Katt Hej! Är det nån som vet om det finns nån kattras som kattallergiker tål? Jag älskar katter, och har två hos pappa (familjens) men har...
Svar
9
· Visningar
8 197
Senast: Badger
·
Katthälsa Jag har två katter, den ena har nyligen haft urinsten och har då först ätit hills s/d och nu c/d. Katt två har inte haft några problem...
Svar
8
· Visningar
2 136
Katthälsa Hur mycket burkmat kan man räkna på att en 5 kg katt behöver äta varje dag? Varför står det ingen rekomenderad mängd på burkarna som på...
Svar
10
· Visningar
1 990
·
Katthälsa Hur gör ni då, jag behöver tips om en human och säker teknik. Min kisse har opererats och fått penicillin. Den första veckan var det...
Svar
16
· Visningar
4 968
Senast: Jenny054
·
H
Katthälsa Behöver råd!!!!!!!! Jag har en katt som varit bortsprungen i ett par dagar kommit hem nu, men ligger gömd under min grannes hus och...
Svar
3
· Visningar
935
Senast: Babe
·
T
Övr. Katt http://www.facebook.com/album.php?aid=187846&id=709478641#/photo.php?pid=4671167&id=709478641 Vad e han för ras? Förra ägaren visste...
Svar
5
· Visningar
1 179
Senast: _Pegasus_
·
0
Katthälsa Min katt åt just upp ett ca. 2 decimeter långt tandtrådssnöre... Är det farligt på något sätt? Hon gillar att tugga på tandtråd om...
Svar
14
· Visningar
9 225
Övr. Katt Jag vill gärna köpa massa roliga saker till min katt, men jag tycker det mesta är ganska fult. Då tänker jag främst på stora klösmöbler...
Svar
1
· Visningar
1 831
Senast: Tscabo
·
A
Övr. Katt Jag ska utomlands i 3 månader och min kattvakt har "dragit sig ur i sista stund". Söker runt som en dåre bland de få bekanta jag har där...
Svar
4
· Visningar
1 827
Senast: pajaztar
·
Övr. Katt Har börjat inse att min "mellan katt" verkligen inte befinner sej på rätt plats i livet... Jag har haft honom sedan han var en liten...
Svar
8
· Visningar
1 051
Senast: Swat
·
Övr. Katt Jag hyr rum i en helt vanlig hyresrätt hos allmännyttan i staden. Utanför finns ett helt vanligt trapphus på 3½ trappa med 3 lgh på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
9 194
Senast: Hobnob
·
Katthälsa Ja, nu har problem uppstått! Jag bor på internat, som jag ska göra nu i 2,5 år till. Internatet ligger 70 mil hemifrån = katten stannar...
Svar
1
· Visningar
1 070
·
Katthälsa Upptäckte igår att den stora svarta här bajsade grönt :eek: Inte illgrönt, men gråbrungrönt typ. Jag tänker inte ta kort och lägga ut...
Svar
6
· Visningar
7 122
Senast: Tscabo
·
Övr. Katt Det finns planer på att jag och en kompis ska flytta ihop så vi båda kommer bo nära skolan. Jag finner det bra då jag kommer bo nära...
Svar
5
· Visningar
1 793
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Hej på er alla kattälskare! Jag heter Erica och som de flesta nog vet är jag moderator här på Kattforumet. Jag är här dels i egenskap...
Svar
11
· Visningar
5 819
Senast: Cheeserica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈