Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

T
Övr. Katt Jag är så orolig! Min lilla tissa, en 2årig stereliserad liten flicka försvann i tisdags och har varit spårlöst försvunen sedan dess...
2
Svar
23
· Visningar
2 216
Senast: Hobnob
·
K
Övr. Katt Jag undrar om det finns något sätt att ta reda på en katts ålder? (inte exakt men på ett ungefär) Har en hittekatt som jag inte vet...
Svar
1
· Visningar
1 387
Senast: Puttis
·
Övr. Katt jag vet inte vad jag har gjort för fel... Men det är bara Vidar som gäller heeela tiden! :p Kan man tro att samma katter morrade...
Svar
5
· Visningar
1 214
Senast: Minerva
·
Övr. Katt Beter sig era katter annorlunda när ni är sjuka? Jag är hemma på grund av världens dunderförkylning och ligger mest och tycker synd...
2
Svar
21
· Visningar
4 429
Senast: Croon
·
Övr. Katt Vår gammelkatt har (tror man) slagits med en hund. Vid 15.30. Det enda hundens ägare såg var att katten gav hunden vad den tålde, hunden...
Svar
15
· Visningar
2 050
Senast: Constance
·
Övr. Katt Dagens antagligen absolut mest korkade fråga från en total nybörjare. OM man vill ställa ut sin katt så kan man ju gå in på tex...
Svar
11
· Visningar
1 429
Senast: En Mynta
·
Övr. Katt Ni som har dessa raser, hur är de i humöret? Är det någon skillnad på damer och herrar?
Svar
13
· Visningar
1 242
Senast: doglover
·
Katthälsa Hur skapar jag ett bra hem för skygga katter? Jag ska ta två skygga kattungar från ett katthem i närheten och funderar över hur jag ska...
Svar
11
· Visningar
1 288
Övr. Katt Hur gör ni? Min 7 mån klättrar och välter den hela tiden. Då är den inte ens klädd än:crazy:
Svar
10
· Visningar
7 570
Senast: Sasse
·
Övr. Katt Pratade med familjen på skype och kära mor ville visa granen (hon har en liten laptop med inbyggd kamera/mic/högtalare) som står inne i...
Svar
1
· Visningar
988
Senast: enjoyable
·
Övr. Katt Sedan det blev kallt har två av våra kissar i stallet varit borta:( Den ena, Alien, en lätt utvecklingsstörd liten kisse med en jobbig...
Svar
2
· Visningar
1 294
Senast: TinyWiny
·
Katthälsa Jag har två katter. Den ena är katthemskatt som kom till mig i början av året. Den andra har jag haft sedan hon var bebis och hon är...
Svar
5
· Visningar
1 184
Senast: bengeten
·
Övr. Katt Jag har ett litet problem, min katthane på 6 månader roar sig med att klösa på väggen (hål i tapeten är inte så kul :/). - Han får...
Svar
4
· Visningar
1 436
Senast: Rouge
·
Övr. Katt Idag har jag gjort chokladkola, marknadsgodis och knäck. Jag har plockat oräkneligt antal katthår ur marknadsgodiset och försökt rädda...
Svar
6
· Visningar
1 453
Senast: cili
·
Katthälsa Jag ska kastera min hankatt inom det närmste veckorna och undrar helt enkelt vad det brukar kosta på ett ungefär? Inte för att priset...
Svar
18
· Visningar
1 424
Senast: Gnist
·
Katthälsa Skum tråd, jag vet. Behöver dock snabbt svar!! Jag har möss på vinden och de håller just nu på och gnager sig ner via innertaket precis...
Svar
4
· Visningar
4 705
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Katt Jag vet inte vad jag ska tycka om att dessa avlas fram. Hindrar inte dessa onaturligt korta ben dem från att verkligen vara katter...
2
Svar
33
· Visningar
13 099
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Katt leksaker check kattlåda check klösträd check kattmat check kattunge :love::love::love: förhandlingarna med sambon...
Svar
18
· Visningar
1 476
Senast: cirkus
·
Katthälsa hur ser man skillnad?:crazy: Mörkt klegg tog veterinären bort med tops och sa direkt att de va öroninfektion. Fick örondroppar som vi...
Svar
2
· Visningar
1 791
Senast: bengeten
·
Katthälsa Min sambos mamma och syster har sedan 2 veckor tagit hand om 4 övergivna kattungar, oerhört söta och charmiga, men den ena är ganska...
Svar
5
· Visningar
3 172
Senast: Ella1996
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka