Min katt har sprungit bort!

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare TaylorSwift
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 2 216
Sv: Min katt har sprungit bort!

Hej alliohopa! Tänkte att det vore rättvist att ge er en uppdatering nu.-
det har varit en lååång resa med kissen denna hösten, hon blev mycket dålig en vecka efter hon fick komma hem och det visade sig att hon fått en inflamation av multiresistenta bakterier vilket innebär att det inte går att behandla, bakterien är så farlig att hon fick gå in bakvägen till kliniken som hon var tvungen att besöka varannan dag, hon behövde egentligen ligga inne men de ville inte ha in henne pga av smittorisken. vi bestämde oss för att gen henne en chans att försöka klara av infektionen på egen hand och nu 2månader senare börjar hon äntligen bli piggare! :D Hon går fortfarande bandagerad och det byts fortfarande varannan dag men det är nästan läkt på benet nu och kissen har blivit mkt piggare och dessutom efter massa specialfoder börjat gå upp lite i vikt efter en ordentlig nedgång.

Tack för stödet vi fått här!

Åh kära rara kissen ! Vilken resa - och vilken livsvilja de har ! hoppas nu att hon tillfrisknar helt och hållet !

Men lilla kisen då!
Vilken tur att hon bor i rätt hem så hon får all vård hon behöver!:bow::bow:
Inte alla hade behållt sin katt under de omständigheterna.
Jag håller tummarna för att hon blir så frisk som möjligt och att ni får många fina år ihop!
Gott nytt år på er!

Liknande trådar

Övr. Katt I går hände det en skum sak här hemma... Vi flyttade till en ny kommun och fick i och med flytten en katt på köpet. Då vi hade två...
Svar
2
· Visningar
1 005
Senast: Winni
·
Övr. Katt Jag tog en vuxen katt (7år) från ett katthem i december. Hon har alltid varit utekatt, förutom de runt 3 månaderna hon bodde på...
Svar
15
· Visningar
4 600
Senast: kopparberg
·
Övr. Katt Har era katter någon gång gjort bort sig rejält? Vill höra alla roliga historier. En katt i stllet råkar alltid ut för allt! När hon...
2
Svar
23
· Visningar
2 063
Senast: Dravena
·
U
Övr. Hund Jepp, det kunde nog inte gått mkt sämmre än det gick annat än om hunden sprungit ner sig på en is eller liknande. :cry: Jag har ju...
Svar
8
· Visningar
2 061
Senast: Duvan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vart registrerar jag avkomman?
  • Evolve