Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

S
Övr. Katt Igår (fredag) var jag och skulle lämna min dotter på dagis på dagen innan jag skulle jobba kl var då ca 14,00... såg ett par ungar ute...
Svar
5
· Visningar
1 173
Senast: tindra
·
Övr. Katt Fick ett samtal igår av en kvinna (dotter till en vän/gammal kollega till mamma ) Hon berättade att hennes mamma ramlat och brutit...
Svar
10
· Visningar
1 183
Senast: Heulwen
·
B
Katthälsa Min älskling Bosse, vit hankatt på 5 år...har kissat blod i lådan :( Såg det nu ikväll... Han verkar inte ha ont, han spinner och...
Svar
3
· Visningar
1 072
Senast: Luleå
·
Katthälsa Så här är det: Vår familj har en 16-årig kastrerad hankatt som vi har haft sen han var unge. Fick honom av mormor och morfar, och har...
Svar
2
· Visningar
1 149
Senast: Majvi
·
Övr. Katt Ungefär vid vilken ålder börjar katter löpa? :)
Svar
13
· Visningar
2 044
Senast: bengeten
·
F
Katthälsa Någon kan kanske komma med tips eller förlsag på vad mitt problem beror på. Vi skaffade från början två kattor som får springa in och...
Svar
19
· Visningar
2 294
Senast: MonteRose
·
Övr. Katt Dotterns pojkvän med tillhörande katthona är på besök och katten löper. So far, so good eftersom här bara finns 2 honor och en kastrat...
2
Svar
27
· Visningar
3 125
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt Jag har ev erbjudit att vi ska vara kattvakt åt en kattflicka under jul och nyår. Hon är kullsyskon med våra två katter och de har bott...
Svar
9
· Visningar
1 528
Senast: FadeAway
·
Katthälsa Hur gör ni som har innekatter med motion.. visst man kan gå ut o promenera med dom, men än har jag inte införskaffat sele :p Men...
Svar
10
· Visningar
6 704
Senast: Breakdown
·
Katthälsa Vår maincoon har ju atros i bogen och behöver ibland en omgång med metacam. Vid förra omgången spydde ha första dagen strax efter att...
Svar
3
· Visningar
10 322
Senast: TinyWiny
·
Katthälsa Min kise är en honkatt på ca 20 månader. Hon har aldrig varit skadad eller liknande och har alltid varit en pigg & glad kissemisse...
Svar
14
· Visningar
1 616
Senast: enjoyable
·
Övr. Katt Ååååh jag har sån kattunge abstinens, och skulle köpa mig en lite kattunge bums om det inte vore för att vi fått ta bort två katter pga...
Svar
10
· Visningar
2 837
Senast: Sassy
·
Katthälsa Eller snarare skydda stygnen. Hon har fått en tröjärm med hål i stället. Tratten användes som ett femte ben. Det är ett litet ärr och...
Svar
3
· Visningar
8 484
Senast: FadeAway
·
Katthälsa När bör man börja fundera på om man ska begränsa kattens tillgång till mat eller ej? Är det bara om man märker att katten börjar lägga...
Svar
3
· Visningar
906
L
Katthälsa Hej! Har en innekatt. Burma som inte håller värmen så bra när vi är ute och går (i koppel). Har tittat lite på nätet men inte hittat...
Svar
7
· Visningar
2 661
Senast: Mischmasch
·
Övr. Katt Igår em när jag kom hem från jobbet kom bara ena kissen hem. Jag ropade på den andra, men hon dök aldrig upp. Blev lite konfunderad, men...
Svar
11
· Visningar
1 667
Senast: cirkus
·
Övr. Katt .... Tom Ruffs aka Spiken Han är för söt vår lilla grå, tappert hoppar han på tre ben med en lidande blick när han ser oss. När han...
Svar
8
· Visningar
1 287
Senast: cewe
·
Övr. Katt katter...? Vet att det är hopplöst egentligen eftersom det finns 4-5 katter som springer och skiter i min trädgård. Mitt eget barn kan...
Svar
13
· Visningar
1 601
T
Övr. Katt Är ju bara tvungen att posta den här:D:o Höhöh http://www.youtube.com/watch?v=Va-zf7vBKSI Helt galet söt^^ wohooo!
Svar
14
· Visningar
2 195
Senast: clusia
·
Övr. Katt Min ena hona var på parning hos en hane tidigare i höstas men parningen fick avbrytas eftersom hanen vid tillfället blev jättesjuk...
2
Svar
25
· Visningar
3 211
Senast: skuggi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka