Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Det vimlar ju av dessa trådar, nu vill jag berätta vad som hände oss. Katten som kom till oss pga den inte trivdes på det andra...
Svar
5
· Visningar
1 144
Katthälsa Blir smått chockad när jag läser på detta forum ibland och märker hur folk just när det gäller katter väljer att vänta, vänta och vänta...
Svar
17
· Visningar
2 153
Senast: cowgirl81
·
Övr. Katt När jag kom ut i morse upptäckte jag att våran Frans KRYMT!!! Jag kan numera ha honom i en stor tändsticksask. Undrar om det finns...
Svar
14
· Visningar
1 833
Senast: Popcorn
·
Övr. Katt Som rubriken lyder (: Får hem dessa två flickor i veckan (: o nu är det namn som saknas :p
2
Svar
28
· Visningar
2 279
Senast: Minerva
·
Katthälsa Nu skäms jag som en hund =/ Men nyss kom siameshanen (6 år gammal, tidigare frisk förutom enstaka spontana utbrott av vad som...
Svar
17
· Visningar
2 536
Senast: Alexandra_W
·
Katthälsa Har en honkatt som blivit jättedålig över natt. (veterinär ringd väntar på att de ska ringa upp) Åkte till skolan i morse då visa hon...
Svar
14
· Visningar
2 169
Senast: cowgirl81
·
Katthälsa Här hemma har katterna blivit galna..det pissas hejvilt..:crazy: Bakgrund. 3 katter 9,8 & 8 år. Kastrerade alla tre. Vi flyttade hit...
Svar
6
· Visningar
1 335
Senast: bengeten
·
Övr. Katt Har tre st katter som alla äter Katty Nyttiga Bitar torrfoder. Som variation äter de lite råttor och fåglar ute, dock får de ingen annan...
Svar
4
· Visningar
996
Senast: Reykur
·
Övr. Katt Det börjar ju snart vara dags att sätta upp julgranen och vi vet inte riktigt hur vi ska göra. Vi har en liten kattjej på drygt ett år...
Svar
14
· Visningar
3 985
Senast: Äppelpaj
·
K
Övr. Katt Undrar hur länge en katt kan vara ensam hemma? Jag och min sambo ska åka bort och vi är borta 3 ½ dag. Under tiden kommer min svåger att...
Svar
6
· Visningar
3 000
Senast: Äppelpaj
·
Övr. Katt Gammelkattan gick bort här i början av oktober och nu har suget efter en ny börjat komma krypandes. Men jag vet inte riktigt om det...
Svar
2
· Visningar
716
Senast: cirkus
·
Övr. Katt Vår katthona har gått på P-piller sen i somras då den senaste kullen var små. För några veckor sedan upptäckte vi att hon var tjock och...
Svar
16
· Visningar
2 385
Senast: Cornelia
·
Katthälsa Imorse släppte jag som vanligt ut ena kissen direkt på morgonen. Det var -9 grader, men herregud, de har ju päls tänkte jag! ;) Jag...
Svar
3
· Visningar
1 532
Senast: alice
·
Övr. Katt Vad kostar en katt att hålla i månaden? Alltså vad kostar foder och kattsand och andra sådana förbrukningsvaror? Finns det några...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 450
Senast: Breakdown
·
Övr. Katt Jag blir snart galen på detta, och har smått funderat på hur länge jag ska stå ut. Någon av katterna biter sönder mina saker , jag har...
Svar
11
· Visningar
6 868
Senast: pellemojj
·
Katthälsa Jag räddade en kattunge från stallet när den var ca 3 veckor gammal. Den övergavs av sin mamma så jag har fött upp den med flaska...
Svar
5
· Visningar
3 401
Senast: SandraM
·
E
Övr. Katt Ja, som titeln säger har jag fått mig en funderare, efter att haft kattungar till och från sedan 17-18 år tillbaka har man fått...
2
Svar
24
· Visningar
2 482
Senast: MalinB
·
Övr. Katt Har tre kattungar som nu är 14 veckor och skall tilll nya hem. Det är trevliga bondkatter som är uppfödda i uppvärmd sadelkammaren med...
Svar
7
· Visningar
1 161
Senast: Heulwen
·
Katthälsa En vän till mig har en katt som har så mycket klumpar att jag snart väntar på det kommer göra ont på stackaren. Hon har ringt...
Svar
5
· Visningar
9 736
Senast: cress
·
M
Övr. Katt Vår älskade lilla katthona försvann för 4 dagar sedan och hon saknas oss!:cry: Vi har varit ute och ropat,ropat och åter ropat men...
2
Svar
24
· Visningar
2 096
Senast: Solei69
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Retrievertråden