Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Ja som rubriken lyder (: Vad kan ni rekomendera ? Får ju som sagt hem mina två kisseungar idag o har nu köpt ett "billighetsfoder"...
Svar
5
· Visningar
1 421
Senast: Minerva
·
Övr. Katt I en artikel i DN idag visade de ett forskningsresultat om att våra katter har kommit på hur de ska få upp oss mattar och hussar ur...
2
Svar
23
· Visningar
1 999
Övr. Katt Jag funderar på att skaffa en raskatt. Troligtvis en Ragdoll. Jag har redan två kattdamer (9 + 10 år) som går in och ut som de vill...
2
Svar
21
· Visningar
2 184
Senast: skuggi
·
K
Katthälsa Läste lite i andra inlägg men hittar inget som stämmer bra in på min katt. Har en honkatt på cirka 2 år (inte riktigt säker då hon är...
Svar
5
· Visningar
1 134
Senast: Mitten
·
Övr. Katt Vad gör man åt en katt vars favoritsysselsättning är dels att ständigt och jämt öppna ytterdörren, om man råkar glömma dra om vredet...
Svar
5
· Visningar
1 117
Senast: honung
·
N
Katthälsa Förlåt för långt och rörigt inlägg - hoppas någon ändå kan förstå och ge någon typ av svar. För några veckor sedan lade jag märke...
Svar
12
· Visningar
8 998
Senast: NataliTM
·
Övr. Katt finns det någon gräns på hur långt gången katten kan vara för att man ska kunna se via ul om honan är dräktig?
Svar
3
· Visningar
1 018
Senast: copernica
·
Övr. Katt ...halvvuxna katter har slutat använda sina lådor utan sätter sig lite där det passar. :devil: De var jätteduktiga när de var mindre...
Svar
8
· Visningar
861
Senast: bengeten
·
C
Katthälsa Min katt är en 11 årig blandras mellan perser eller exotic och bondkatt. Han har kort och tät päls. På bakre delen av ryggen, från...
Svar
10
· Visningar
14 473
Senast: ChristinA
·
Övr. Katt Sia! Det bästa som finns i livet är att bli klappad på heeela kroppen... ...leka med VÄRLDENS ROLIGASTE boll! ... döda...
Svar
8
· Visningar
1 065
Senast: Jenka
·
Övr. Katt Andra gången nu på kort tid som min lilla 6månaders kattpojke är på drift. Förra gången hittade vi med hjälp av polisen och vänliga...
Svar
6
· Visningar
1 016
Senast: ridtravare
·
Katthälsa Katten upptäcktes för några dagar sedan halta kraftigt på ena bak, trippade på tån på det benet s a s. Vi lät honom vila några dagar för...
Svar
2
· Visningar
9 697
Senast: Zoya
·
Övr. Katt Jag är förtvivlad. Vi har varje sommar en situation där våra stallkatter är mer eller mindre borta eftersom stugägarna några kilometer...
2
Svar
27
· Visningar
3 889
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Jag och min sambo funderar på att skaffa två stycken katter om cirka ett år då vi planerar att flytta ihop. Har fastnat för rasen helig...
Svar
5
· Visningar
13 735
Senast: Centaur
·
Övr. Katt Funderar lite på en sån här matta man kan lägga utanför kattlådan som på nått sätt ska hindra att sanden sprids över hela lägenheten...
Svar
7
· Visningar
1 497
Senast: Oregano
·
Katthälsa För ngn dryg vecka sedan började vår katt kräkas väldigt häftigt. Han tappade även aptiten heltefter det. Vi följde vets råd att vänta...
Svar
9
· Visningar
1 161
Senast: Hobnob
·
Katthälsa På senaste tiden har min katt börjat göra illa sig hela tiden, han är utekatt och vi bor ganska centralt till, vilket har gjort hela...
Svar
3
· Visningar
1 058
Senast: Gravinda
·
Övr. Katt Det står så luddigt på SJ:s hemsida... När jag sökte "åka med katt" så hittade jag nånting om att man ska välja under tillval att djur...
Svar
3
· Visningar
1 221
Senast: tralala
·
Övr. Katt Jag har alltid haft katt och alltid har det varit hittekatter jag tagit hand om. Men nu efter många års 'katt-räddande' så funderar vi...
2
Svar
31
· Visningar
6 429
Senast: Ewa-Lena
·
Katthälsa En av våra hittekatter eller "jag kom hit och nu bor jag här katt" har haft kronisk snuva i snart fyra år, eller iallafall vad jag vet...
2
Svar
21
· Visningar
7 431
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Klippa hund
  • Valp 2025