Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Katthälsa Har en honkatt på 6½ år. Hon är kelig och folkkär men hon är spänd av sig och så fort hon blir trängd/rädd/osäker eller bara inte vill...
Svar
17
· Visningar
2 461
Senast: Ingela_S
·
K
Katthälsa Jag har en skogistjej som är 6år (innekatt), hon har haft en kull kattungar och blev kastrerad i april eftersom vi inte skulle ha några...
Svar
5
· Visningar
997
Senast: Popcorn
·
S
Katthälsa Igår hämtade vi två nakenkatter (sphynxar), fem och två år gamla som har bott i samma flock hela livet. De blev kastrerade båda två i...
Svar
3
· Visningar
2 074
Senast: Sassy
·
Katthälsa Detta är långt men hoppas att någon orkar läsa. Jag vill gärna ha lite goda råd av er kattälskare. Själv har jag haft många katter i...
Svar
2
· Visningar
2 380
Senast: lis
·
I
Katthälsa Min katt har sår på vänster trampdyna. Huden på den stora trampdynan är avflagad, översta hudlagret borta, och det är sår på den lilla...
Svar
2
· Visningar
27 743
Senast: Elina8
·
Katthälsa Vi har två katter. Den ena lätt cp-skadad och den andre vanlig långhårig huskatt.' Den med cp-skada har vid olika tillfälle bajsat...
2
Svar
37
· Visningar
4 807
Senast: Sar
·
M
Övr. Katt Ja hur ska man göra?. Maja kom till oss för 2 år sedan, hade bott i lägenhet men man tröttnade på henne och lämnade upp henne till ett...
Svar
3
· Visningar
1 085
Senast: majeld
·
Katthälsa Jag har två katter, varav den ena är inne jämt och den ena är ute ca 2-3 dagar i veckan då hon är hemma hos min mamma och pappa där vi...
Svar
5
· Visningar
1 215
Senast: Vica
·
Katthälsa Hej Min katt ligger på djursjukhuset med hög feber, han var hängig i fredags kväll och vi åkte in med honom i söndags. De hittar...
Svar
2
· Visningar
3 605
Senast: tictac
·
Katthälsa Jag har kommit till en punkt där jag insett att min katt inte längre är att lita på :( När han inte får som han vill protesterar han å...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
16 097
Senast: LottaP
·
U
Övr. Katt Min honkatt på 9månader är utekatt, på senaste tiden har hon gått upp i vikt och går runt och jamar. Är hon dräktig eller är det bara...
Svar
9
· Visningar
2 993
Senast: MsLuna
·
K
Övr. Katt har en katt som löpte för ca 4 v sen,köpte henne för ca 7-8 v sen.hennes mage är hård o står ut på sidorna,hon ska alltså vara i v 4 men...
Svar
1
· Visningar
2 041
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Om man inte är intresserad av avel eller utställning är det då onödigt att köpa en raskatt för dyra pengar än att få en bondkatt från...
2
Svar
30
· Visningar
5 461
Senast: Alexandra_W
·
Övr. Katt I början av januari sprang en av mina katter bort, liten tjej på bara 6 månader.. Var jättekonstigt alltihop då hon i princip aldrig...
Svar
16
· Visningar
2 203
Senast: Inte_Ung
·
Katthälsa Idag har inte varit en bra dag. Min älskade katt (hankatt på 2.5 år) fick konstiga "anfall" två gånger. De yttrade sig genom att han...
Svar
9
· Visningar
1 162
Senast: purity_666
·
Övr. Katt Kan en uppfödare dela en hona med en icke uppfödare? Eller är det svårare när det är en hona.. Är det skillnad vars honan bor? får...
Svar
3
· Visningar
932
Senast: Sol
·
Övr. Katt Jag har en 4,5årig(?) hittekatt här hemma som är mycket älskad av familj och vänner. Hon är vacker och har mycket len päls (till och med...
2
Svar
31
· Visningar
17 309
Senast: bengeten
·
Övr. Katt I en hyresrätt, måste hyresvärden tillfrågas innan hyresgästen nätar in balkongen? Förutsatt att hyresvärden vet om och godkänner att...
Svar
2
· Visningar
1 398
Senast: Sol
·
Övr. Katt Jag är lite sugen på denna ras. De verkar så mysiga :love: Nu är det så att jag har sett en annons om kattungar av denna ras...
Svar
7
· Visningar
2 723
Senast: bengeten
·
K
Övr. Katt undrar om det första tecknet hos dräktig katt jämt är hallontuttar.har en som löpte för ca 3 v sen.ej fått annan färg men istället för...
Svar
1
· Visningar
2 659
Senast: Joyride
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka