Sv: Nu ska han bort...
Jag försöker bara dra de logiska slutsatserna av vad du skriver.
Du skriver att ni dödar (nackar eller skjuter) skygga katter hos er. Alltså måste ni ibland ha skygga katter.
Du skriver också att ni inte skaffar några skygga vuxna katter.
Inte heller blir katter skygga av att vara hos er.
Så vilka är skyggisarna? De måste ju finnas, eftersom ni dödar dem?
Eftersom det enligt din egen utsago inte finns några vuxna skygga katter hos er (eftersom ni varken skaffar skygga katter eller katter blir skygga hos er), s måste det ju vara ungarna som är skygga.
Ser du logiken? Det måste ju finnas en källa till skyggisarna på er gård, för hur kan ni annars döda dem? Det går ju inte att döda något som inte finns.
Om du går tillbaka i tråden så är det Mabuses antagande att osålda kattungar blir nackade.
Och du nyss som skrev att jag påstått att jag nackar de som är skygga som ungar.
Ni är duktiga på att anta saker.
Begränsar jag av någon anledning en kull så gör jag det direkt när de kommit. Sedan får man se vad det blir av dem som är kvar. Är det en lämplig individ så blir den kvar annars säljs den.
De som inte hittat ett hem när de är uppåt 20 veckor får man skjuta av.
//Waern
Jag försöker bara dra de logiska slutsatserna av vad du skriver.
Du skriver att ni dödar (nackar eller skjuter) skygga katter hos er. Alltså måste ni ibland ha skygga katter.
Du skriver också att ni inte skaffar några skygga vuxna katter.
Inte heller blir katter skygga av att vara hos er.
Så vilka är skyggisarna? De måste ju finnas, eftersom ni dödar dem?
Eftersom det enligt din egen utsago inte finns några vuxna skygga katter hos er (eftersom ni varken skaffar skygga katter eller katter blir skygga hos er), s måste det ju vara ungarna som är skygga.
Ser du logiken? Det måste ju finnas en källa till skyggisarna på er gård, för hur kan ni annars döda dem? Det går ju inte att döda något som inte finns.