Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Katten har svårt för när man håller fast henne, och det är precis vad jag måste göra för att få i henne tabletten. Första försöket...
Svar
18
· Visningar
1 642
Senast: Marvin
·
Katthälsa Min kära mor har en katt som äter dåligt och alltid har varit lite tunn. Dock helt ok i pälsen, men skiter ganska mycket framförallt i...
Svar
4
· Visningar
1 080
Senast: Sol
·
Övr. Katt Ja, sådana stöter man ju på emellanåt, tyvärr.. Såg denna motivering på en katthona till salu idag: Gahhhhhhhhhh :eek: :mad: :eek:
Svar
12
· Visningar
1 328
Senast: cili
·
Övr. Katt I måndags kväll hämtade jag hem 4 kattungar. Samtliga hade några dagar tidigare hämtats upp från ett "hem" där de strök runt med massor...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 582
Senast: MsLuna
·
Övr. Katt Vad har denna ras för sjukdomar eller andra vanliga problem? Övrigt att säga om rasen? Temperament/egna erfarenheter? Hur svårskött är...
Svar
2
· Visningar
2 973
·
Katthälsa Lite långt inlägg, men hoppas att ni läser. Det kom upp en tjej med en kattunge som inte hade ngt hem, vi vet inte hur gammal den e...
Svar
4
· Visningar
1 037
·
Katthälsa 1. Har en hankatt på 5 månader och undrar nu när den bästa tiden att kastrera honom är? Har hört så mkt olika... 2. Min katthona som...
Svar
4
· Visningar
1 285
Senast: Tindrus
·
Övr. Katt Hej! Jag håller på med abessinier uppfödning och har för närvarande 2 fertila honor och en kastrathane här hemma. Eftersom stammen inte...
Svar
4
· Visningar
2 684
Senast: Puttis
·
Katthälsa Jag äger en 7 år gammal kastrerad hankatt. Katten bor hemma hos mina föräldrar sedan flera år tillbaka för att han trivs bäst där...
Svar
4
· Visningar
1 164
Senast: Kivina
·
Övr. Katt Kan en liten kattunge sitta I en bur en dag utan att ”lida”? Vi har ju som sagt tagit in en liten svanslös halvvild kattunge som är...
Svar
11
· Visningar
1 039
Senast: Megs
·
K
Övr. Katt om en siames hona med alltså blå ögon parar sig med en annan katt utan blå ögon.kan då ungarna ärva hennes blå ögon:)
Svar
5
· Visningar
1 665
·
Övr. Katt Min utekatt Hilda kom hem i eftermiddag (efter någon timme ute) med halsbandet stenhårt fast runt bröstkorgen. Så hårt att det inte gick...
2
Svar
27
· Visningar
2 253
Senast: Sinfonie
·
Övr. Katt Hittade en katt på tomten utanför huset när jag kom hem ikväll. Den verkade jättekelen så jag klappade den litegrann och märkte hur...
Svar
8
· Visningar
992
Senast: Koriander
·
Katthälsa Har två honkatter, 8 och 11 år, som båda har speciella behov har det visat sig; den yngre verkar inte tåla spannmål i fodet något vidare...
Svar
8
· Visningar
2 870
Senast: Lotus
·
Övr. Katt Jag är borta och provjobbar i Dalarna för tillfället. Nyss fick min arbetsgivare ett samtal om en orange liten katt som strövat runt...
2
Svar
25
· Visningar
2 046
Katthälsa Nu har mina busar varit här i två veckor :) Zäta är jättego och tillgiven, medan Diza är raka motsatsen. Hon är med och leker, går nära...
Svar
11
· Visningar
1 322
Senast: Vica
·
Katthälsa Vad gör man då? En av våra små katter ur senaste kullen verkar inte kunna spinna. Han är jättekelig och verkar må alldeles utmärkt på...
Svar
14
· Visningar
16 893
Senast: Breakdown
·
Övr. Katt Jag har två stallkatter som brukar få lite godis ifrån kylen ibland utöver deras vanliga meny av möss sorkar och torrfoder! Nu har...
Svar
2
· Visningar
23 729
B
Övr. Katt Måste bara visa upp mina ursöta bäbisar! :love: Inte jättepoppis med blixt :D :love:
Svar
8
· Visningar
1 105
Senast: Breakdown
·
Katthälsa Jippie båda katterna har fått öronskabb. :( Ska ringa veterinären på måndag. Men ska ju kastrera kattungen samtidigt, Honan är det...
Svar
2
· Visningar
738
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka