Våra manipulerande gosbollar :-)

Sv: Våra manipulerande gosbollar :-)

Smilla är drottning i huset därhemma. Grannens unga katt som ibland bor där har det inte lätt. Trots att hon nästan kryper ner I golvet så får hon lite däng. Utan klor självklart, hon ska bara veta sin plats :p

Glasögon ja. Hrm, mina fina glasögon ligger i glasögonfodral. Har bara ett par skräpglasögon framme.
Mina katter är dock väldigt förtjusta i laddare, särskilt till mobiltelefoner. Tror jag är på fin fjärde eller femte på ett par år :grin:

Smilla är drottning i huset därhemma. Grannens unga katt som ibland bor där har det inte lätt. Trots att hon nästan kryper ner I golvet så får hon lite däng. Utan klor självklart, hon ska bara veta sin plats :p

Glasögon ja. Hrm, mina fina glasögon ligger i glasögonfodral. Har bara ett par skräpglasögon framme.
Mina katter är dock väldigt förtjusta i laddare, särskilt till mobiltelefoner. Tror jag är på fin fjärde eller femte på ett par år :grin:

KL
Min gammelkatt kom på att ett av köksskåpens dörrar saknade magnet. Så han pillade upp dörren och smällde igen den gång på gång tills jag klev upp...

*KL*

Men vad har ni för konstiga katter igentligen:eek: mina skulle inte komma på tanken att stiga upp före mig.

Vanligtvis brukar jag få släpa upp dom från sängen när det är dags att bädda.

Dom är dock experter på att manipulera mig särskilt lillkattan, dom stirrar bara på mig tills jag gör vad dom vill:D

Gör som jag vill nu matte
DSC00210.jpg

Nå sätt fart nån gång!
DSC00215.jpg

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka