Månadskostad?

Sv: Månadskostad?

I see your problem.

Här börjar man undra om katten ens vet hur man gör när man gräver... Å andra sidan har det grävts upp en och annan växt under åren, hmm :grin:

Själv bytte jag från den med höga kanter pga. att katt envisas med att balansera på kanten när hon gör nr 2. Var inte så trevligt när hon ramlade utanför lådan utan att vara klar :o

*kl*
Nu har mina ÄNTLIGEN (efter 3 veckor) accepterat pelletsen helt ut så nu har jag köpt en säck vanliga eldningspellets istället för peewees pellets. Tyckte att peeweepelletsen löste upp sig lite väl lätt, så jag hoppas att det här ska funka ännu bättre, annars kanske jag får blanda.

Än så länge har ingen akrobatkatt trillat utanför lådan i alla fall:rofl:

Jag köper mat för ca 650 kr i månaden, mina katter får Royal Canins Indoor och lite då och då Royals blötfoder. En säck räcker i nästan exakt en månad på fyra katter med fri tillgång. Sen lägger jag väl ut allt som allt ca 500 kr på kattsand, sort beror lite på.. vad jag har att bära hem den med. (Bil, cykel eller apostlahästarna ;) ) Så ca 1050/4= ca 250-260 kr i månaden per katt är ungefär vad jag lägger ut. :)

Som zizzy skrev, det är hennes katter, men jag är fodervärd! :D Glömde skriva det, så det lät lite fel! :D Vi är lika fattiga båda två så hon står för det. :D

Liknande trådar

Övr. Katt Våra katter vägrar äta blötmat och därför behöver jag hitta ett torrfoder som är okey. Vi har provat SMAAK Cat Adult Sterilised Kyckling...
Svar
5
· Visningar
424
Senast: Keb71
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
1 040
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
365
Senast: Sassy
·
Hundhälsa Vi funderar på om vi ska utreda hunden för allergi eller inte och hade behövt lite tankar från er. Hunden är en 2-årig havanais. Inga...
Svar
11
· Visningar
1 019
Senast: Rumpnissen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka