Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Behöver lite kloka ord och råd! Har två små kissar - en hona på 16 månader och en hane på ungefär 8 månader. Vi bor i lägenhet, och...
Svar
6
· Visningar
1 473
Katthälsa Har en katt som kissar inne ibland och efter snack med veterinären så trodde hon att det bara var ett dåligt beteende. Hon...
Svar
3
· Visningar
2 115
Senast: bengeten
·
Övr. Katt Säg hej till sötskrutten Bigi som jag var upp och hämtade hos pappa i helgen. :) Han är lite kladdig i ögat så vi har en tid bokad hos...
Svar
13
· Visningar
1 401
Senast: Winni
·
Övr. Katt Vi har fått hem en till jourhemskatt att rehabilitera för senare omplacering, en kille med ett något annorlunda utseende. Han har liksom...
Svar
13
· Visningar
1 374
Senast: Heulwen
·
M
Katthälsa Lämnade min sex månaders hane idag för kastrering. Nu ringt dom en timme senare och frågade om det va ok att dom tog ett urinprov på...
Svar
19
· Visningar
3 797
Senast: M-Meduza
·
Övr. Katt Har lämnat katterna hos kattvaken ikväll. Ska resa bort imorgon och kommer hem torsdagkväll, så inatt sover jag alldeles ensam. :eek...
Svar
1
· Visningar
736
Senast: yvobos
·
Övr. Katt Hur ska man få tag i sin katt? Har precis flyttat, och hon smet ut när vi bar möbler och greja, tänkte inte mer på det, hon bruakr komma...
Svar
14
· Visningar
1 390
Senast: Honungshumlan
·
Övr. Katt Kom ner i vardagsrummet innan idag, och vad hittar jag där, jo det här: Morris; Och systern Sir. Jonnis; och så en...
Svar
3
· Visningar
1 086
Senast: Adelente
·
L
Övr. Katt Jag har haft kattsand (testat olika) men jag tycker inte det är fräscht. jag har köpt hem kattgrus. Best friends kattgrus. men jag ha...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 919
Senast: Tarnin
·
Övr. Katt Idag när jag skulle ge hästarna hö i hagen, så följde stallkatten Molle med ut sittandes på min axel, framme hos hästen (Flisan) hoppade...
Svar
2
· Visningar
890
Senast: KesoNeso
·
Övr. Katt Vår hankatt på 18 veckor har börjat kissa på oönskade platser! Sedan vi hämtade honom 12 v gammal har han gått på lådan varje gång utan...
Svar
4
· Visningar
949
Senast: eyz
·
H
Övr. Katt Jag har provat ställa ut mina två birmahonor när de var små i sommras. Det gick bra och var riktigt roligt så nu har jag fått blodad...
Svar
2
· Visningar
700
Senast: Honungshumlan
·
B
Katthälsa Jag har en lurvig bondkatt med skvätt av angora i sig som inte tkr om att bli borstad. Hon har alltid skött sin päls jättebra själv och...
Svar
6
· Visningar
7 372
Senast: Santoxen
·
Övr. Katt Jag har två innekatter. En hona på 10 år och en hane på 9 år. Bägge är huskatter. Honan är korthårig och hanen är semilånghår. För 9...
Svar
11
· Visningar
1 207
Senast: Waern
·
Övr. Katt Har fått mig en liten kattjej, det är hur längesen som hellst som jag hade katt och blev osäker på nu när våren kommer... hur gammal ska...
Svar
7
· Visningar
1 036
Senast: Anastacia
·
Katthälsa Jag har en gammelkatta på 18-21 år, vi vet inte riktigt då en kompis till mig fick henne från ett katthem och fick då reda på att kattan...
Svar
4
· Visningar
6 194
Senast: pimy
·
Övr. Katt Förra året utökade jag familjen med en Birmahona som jag nu funderar på att para. Hon har haft kull förut och är nu två år. Jag har...
Svar
7
· Visningar
1 573
Senast: bengeten
·
T
Katthälsa Va ska ja göra med min hankatt han kissar inne fast ja nyligen har kastrerat han någon som har något råd????
Svar
5
· Visningar
934
Senast: Hobnob
·
Övr. Katt 2 st småbebisar som igår blev 2 veckor. [/IMG] [/IMG] [/IMG] [/IMG]
Svar
4
· Visningar
950
Senast: fjolltroll
·
Övr. Katt Våran katt har väldigt dålig andedräkt, hur får man den bättre? :confused:
Svar
7
· Visningar
4 112
Senast: Boj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka