Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Har nyss flyttat hemifrån och bor i ett litet rum (20 kvadrat) i en studentkorridor. GÅR det ens att skaffa katt när man bor så litet...
Svar
12
· Visningar
1 579
Senast: Guldaskig
·
Övr. Katt Hej. Tanken är att jag ska ta hand om en kompis katt nu till våren. Hon har skaffat sig en kille som är allergisk och på våren när...
Svar
14
· Visningar
3 253
Senast: sandra87_
·
E
Övr. Katt Nu är det så att våran ena katt inte krafsar i lådan ordentligt. Eller, nog krafsar han som tusan alltid men aldrig i pelletsen. Vi har...
Svar
13
· Visningar
3 180
Senast: Eskil
·
Katthälsa Glucosamin mottages tacksamt! Vi har provat att ge bart, ratas. Ge krossad, ratas. Blanda i burkmat, ratas. Han har dessutom slutat äta...
Svar
15
· Visningar
1 670
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt Fick två aktivitetsbollar i julklapp, såna där som det trillar godis ur när katten knuffar på den. Hur får jag kisse att förstå vad...
Svar
9
· Visningar
1 400
Senast: sthu
·
K
Övr. Katt Begriper egentligen ingenting om katter men undrar hur de fungerar.. Jag har nu suttit och lyssnat på en förrymd kattherre utanför mitt...
Svar
7
· Visningar
1 526
Övr. Katt Vi har ett problem med våran kastrerade hankatt. Det är en rätt lång historia men vi vore jättetacksamma för all hjälp vi kan få. Vi...
Svar
3
· Visningar
784
Senast: Heulwen
·
J
Katthälsa ..Vet att beslutet ligger hos mig, men jag vacklar och behöver lite råd från erfarna kattälskare där ute :) Problemet: En av våra två...
2
Svar
31
· Visningar
4 622
·
Övr. Katt Jag blir galen!! Så fort man glömmer kläder på golvet inne på toaletten så drar hon in dom i sin kattlåda och kissar på dom. :cry...
Svar
13
· Visningar
1 410
Senast: Boj
·
Katthälsa I höstas fick vi två goa ungkatter av en granne. De hade lite för många och vi behövde hålla ner mus-beståndet på gården :D En hane och...
Svar
8
· Visningar
2 264
Senast: Jordgubbe_28
·
Katthälsa Har en katt här hemma som spyr.. Han började i morse och spydde ca 7 gånger under 2-3 timmar.. Fick upp en hårboll en gång.. Och dom...
Svar
6
· Visningar
1 507
Senast: minor
·
N
Katthälsa Vår katt har haft diarré till o från sen vi hämtade hem honom i augusti. Vi har försökt med det mesta: byta foder, torrt foder, blött...
2
Svar
25
· Visningar
4 420
Senast: Isis
·
I
Övr. Katt Jag vet att det finns flera trådar om kissande katter men inget liknande vårt fall. Drar hela historien för att ge en inblick. I...
Svar
11
· Visningar
1 657
Senast: Isis
·
F
Katthälsa Såg imorses en tjock vit flytning från underlivet på min innekatt. Trodde först att det var en mask som hängde, men när jag torkade bort...
Svar
5
· Visningar
10 175
Senast: Fan of Bill
·
Övr. Katt Mormor har alltid ställt upp och passat katten när jag t.ex. hamnat på sjukhus. Och när jag var en vecka i turkiet hade hon honom boende...
Svar
2
· Visningar
1 423
Senast: GotAsecret
·
Katthälsa Har börjat få rejäla problem med att vår kattdam kissar inne. I början kissade hon bara på kläder som låg slängda på golvet, det är ju...
Svar
12
· Visningar
4 522
Senast: Youmeoh
·
Övr. Katt En av kvarterets katter pinkar in sitt revir i halva (hela) grannskapet. De sista 2-3 månaderna har våra ytterdörrar varit...
Svar
5
· Visningar
1 106
·
Katthälsa Jag har ett problem med min katt, hon har bandmask. avmaskade henne och problemen kom tillbaka efter ett par månader. Jag har köpt...
Svar
4
· Visningar
1 249
Övr. Katt Ja vilket är det:confused: På bukehund har vi ju i många trådar diskuterat vad som är bäst,och de flesta är väl ändå överens om att man...
Svar
3
· Visningar
864
Senast: MsLuna
·
Övr. Katt ...mycket ska man läsa innan ögonen trillar ur...:crazy: Piercade katter såldes som "gothkatter" Vad kommer här näst? Tatuerade...
Svar
9
· Visningar
1 063
Senast: Hobnob
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka