Sv: Vad gÖra?!
Jag kikade på dosan men skulle nog vilja pröva med den billigare sprayen först för att se om det har någon effekt.
Mattorna var typiska toamattor med gummi under, det var där kissandet började. Dörrmattan är det väl också en massa gummi i, resten är vanliga ylle, bomull och andra vanliga material.
Tänkte skura golven en extra gång nu ikväll, i länken tipsades det om alsolsprit - ska testa!
Att de stryker sig för att markera visste jag
, dock visste jag inte före denna tråd att de även känner sig trygga av det (eller ja, alla blir väl trygga av att ha ett revir, människa som djur, men jag tänkte inte på att det kunde ha sån effekt på katter). Men jag tänkte om det hade något med kisseriet att göra. Dock tror jag att han mer än markeringskissar, det kan vara ganska stora pölar och det är ju så himla lite kiss i lådan numer...
Jag kikade på dosan men skulle nog vilja pröva med den billigare sprayen först för att se om det har någon effekt.
Mattorna var typiska toamattor med gummi under, det var där kissandet började. Dörrmattan är det väl också en massa gummi i, resten är vanliga ylle, bomull och andra vanliga material.
Tänkte skura golven en extra gång nu ikväll, i länken tipsades det om alsolsprit - ska testa!
Att de stryker sig för att markera visste jag