Vackra bilder på era katter!

Sv: Vackra bilder på era katter!

Vad mycket vackra bilder på fina katter.

Här är Måne på Ullareds Camping
IMG_6749-1.jpg

och Zizze på tomten hemma
IMG_6606.jpg

Tack så mycket! Han börjar få riktigt fin päls nu, troligtvis har den varit rakad tidigare (omplacering) :love:

Kul idé! Vad fina missar alla har! :love:

Här kommer några bilder ifrån mig på mina kissar jag haft genom åren.

Ce'Nedra, Pellen och Tummis.
fCzrfYaZk.jpg

Ce'Nedra, Tummis och Pellen.
WwYxQbiom.jpg

Mara
nuDzECHaT.jpg

Mara
yPDRcadWi.jpg

Så fin hon är (hon påminner om min Lisa, dog i höstas)

Hadde och Lisa

IMG_0015.jpg

Findus är en oriental,mamman dog vid födseln och han blev nappuppfödd vilket gör att han har endel egenheter;)
Det är min mammas katt men jag tycker ärligt att han är en av dom vackraste katter jag sett!
Han har dessutom knallgröna ögon:)
Här är en till bild på skönheten!
Findusfeb2008d.jpg

Gud vilken skönhet!!!!!

(här var det meningen att jag skulle kopiera in en bild på MrsScabtree mammas katt, men jag misslyckades kapitalt...)

Yoga
24986255.jpg

25709207.jpg

27124943.jpg

Abbie har jag nog inga vackra bilder på tyvärr.

Vet inte om jag har skrivit det innan men i så fall skriver jag det igen! Jag fullkomligt avgudar din Yoga!:love: Hon påminner mycket (i teckningen) om min första egna katt Sune! Han var dock en helt vanlig huskatt. Yoga är väl nån "ras" (;))om jag inte har fattat fel?

KL

Det här är min älskling King Arthur som är en siames hane som jag fullkomligt älskar!!!
Han är min prins!!

2år

ungkatt, är Ninni (S*Micaré) uppfödarens foto men han är så fin där.

Vet inte om jag har skrivit det innan men i så fall skriver jag det igen! Jag fullkomligt avgudar din Yoga!:love: Hon påminner mycket (i teckningen) om min första egna katt Sune! Han var dock en helt vanlig huskatt. Yoga är väl nån "ras" (;))om jag inte har fattat fel?

Du får gärna skriva det igen :angel: :bow:
Ja, Yoga är en raskatt. Ett brittiskt korthår. Men just det gör ju inte henne vackrare än alla huskatter ;)
Förhoppningsvis får jag snart lite bra bilder på henne, det kommer en tjej på söndag troligen och hälsar på som jobbar med just fotografering. Så nästa vecka kanske jag kan lägga ut lite finare bilder på henne :bump:

KL

Det här är min älskling King Arthur som är en siames hane som jag fullkomligt älskar!!!
Han är min prins!!

2år

ungkatt, är Ninni (S*Micaré) uppfödarens foto men han är så fin där.

Men åhhh vilka underbara siameser. I min ungdom (hm) ville jag ha en siames, men ett antal år senare såg jag på en kattutställning att de inte alls såg ut som mina drömmars siamkatt. Men de här ser exakt ut som de jag då ville ha då. Förstår att du älskar honom.

Min Paris Hilton (aka Spurs) :love:

Några månader gammal
spurs6-3.jpg

spurs7.jpg

Några månader efter att hon rakats
PA200057-1.jpg

Hårig igen :D
DSCN8806.jpg

DSCN8795.jpg

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
469
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Katten finns inte längre. Kvar finns tre generösa lådor med kattsand, plus en halv förpackning. Använt Ever Clean. Jag har städat ur...
Svar
6
· Visningar
654
Övr. Katt Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett...
2
Svar
23
· Visningar
1 307
Senast: miumiu
·
Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 694
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka