Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Har nu kommit! Ja, dom är söta. Vackra. Snygga. Trevliga. Roliga. Men GALNA! Herregud, vart man än går så är det valpar :D Och jag... 2
Svar
32
· Visningar
2 528
Hundhälsa Min Rottweiler hane på fyra år haltade för ca fyra veckor sedan på ena frambenet.En "stel" hälta som var allra värst när han sovit ett... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
23 107
Senast: Luxus
·
Övr. Hund Alla drabbas vi ju då och då av perider då man inte har så mkt ork eller inspiration till saker. Jag är just nu i en sådan. Det hade... 2
Svar
26
· Visningar
2 816
Senast: Fan of Bill
·
Övr. Hund Hej, nu har jag ett problem... hunden är en tjej som borde väga 38 kg och har tillåtits pendla mellan 36-40 (hon är olika hungrig...
Svar
4
· Visningar
1 511
Senast: BornAgain
·
S
Övr. Hund Jag har tagit hand om en 6 månaders Vorsteh - ett yrväder och enegiknippe utan dess like, men världens goaste! Han har inte blivit...
Svar
10
· Visningar
1 041
Senast: Lady_A
·
Övr. Hund Efter en konversation med Priscilla börjar vi tro att hundfolks frysar inte liknar andras? två kajor en älgklöv 25 kilo... 2
Svar
32
· Visningar
2 170
Senast: Melli
·
D
Hundhälsa Hejsan! :D Jag har en sheltietik på 2 år, som väger 14kg. Det är något mycket; "Den ideala mankhöjden hos shetland sheepdog ska vara... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 900
K
Hundavel & Ras Jag har funderingar på att skaffa hund inom en snar framtid. Är dock ganska osäker på vilken ras man ska välja. Bor i lägenhet, dock med...
Svar
4
· Visningar
892
Senast: Kamomilla
·
Övr. Hund I går skulle vi ut på vår dagliga lång promenad. Vi kom bara ca 500m , från huset. Där ser vi en VARG. Det va en varg hane. Det va fler...
Svar
13
· Visningar
1 462
Senast: Hast-hund
·
G
Övr. Hund Ska man ge dem som de är eller tina dem först?
Svar
11
· Visningar
12 862
Senast: Generalen
·
R
Övr. Hund Va ute o la blodspår till hundarna för första gången idag. Dom har allihop gått människospår o mycke spår där jag dragit klöv. Detta går...
Svar
10
· Visningar
1 249
Senast: restless
·
Övr. Hund Jag blev ärligt talat nästan tårögd här för en stund sen, och sitter med ett fånigt flin. Det här är en STOR dag. I januari i år...
Svar
4
· Visningar
920
Senast: Skogstroll
·
Övr. Hund Ja, som rubriken säger, vilka ska på mydog 2010 i göteborg 7-10 Januari? :) Om du ska dit, vad ställer du? vart ifrån kommer ni? :)...
Svar
2
· Visningar
580
Senast: SandraW89
·
L
Hundhälsa Vi gav vår valp fiskbullar (uppblandat med ris och fil) i några dagar i samband med att hon hade diarré. Detta ledde till att hennes...
Svar
10
· Visningar
5 030
Senast: falukorw
·
M
Övr. Hund Vovven börjar växa ur (ok har), sin korg och jag går nu i tankarna att köpa en ny sovplats åt honom. Bia bädd verkar vara väldigt... 4 5 6
Svar
110
· Visningar
28 283
Senast: _eeky_
·
Hundavel & Ras Just när man trodde att man hade bestämt sig så inser man att det förmodligen finns miljarder raser som vi inte ens har övervägt :p... 2
Svar
21
· Visningar
2 513
Senast: aiquen
·
Övr. Hund Jag har för mej att det förr gick ett antal bussar fr Malmö upp till Stora Stockholm, där man fick ha hunden på bussen. Vet att bla...
Svar
2
· Visningar
595
Senast: Swat
·
Hundavel & Ras Imorgon kommer några och tittar på min foderhane som ska omplaceras. Innan jag placerar ut honom vill båda parter ha en prövotid. Hur...
Svar
14
· Visningar
2 136
Senast: Swat
·
Hundhälsa Jag har en jack russell på 4 år, han är en typiskt terrier. När han sover så skall ingen röra honom, då morrar han, mot mig, mot...
Svar
15
· Visningar
13 197
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Nå? Vad säger ni? http://www.blt.se/nyheter/solvesborg/varning-for-hundtjuvar(1630497).gm Jag jobbar med en bekant till mannen som... 2
Svar
36
· Visningar
2 689
Senast: Disen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka