Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

N
Hundhälsa Jag och min pojkvän ska få hem en liten hundvalp nästa vecka, och tänkte på en grej (eftersom hundens välmående är viktigast!) Jag... 2
Svar
24
· Visningar
5 854
Senast: Bebben
·
Övr. Hund ... Och det visar sig vara nog så knepigt, med alla frestande lerpölar, torvbalar och sandpaddockar att rulla runt i. Nåja, till...
Svar
13
· Visningar
7 304
Senast: paradox
·
Övr. Hund Idag hände någonting jag aldrig trodde skulle hända, Zipper högg emot ett barn. :cry::crazy: Min Zipper, snällast i hela världen. Trodde... 2
Svar
33
· Visningar
3 792
Senast: Calazirya
·
V
Hundhälsa Vår valp passar på att bo på hos bagarmossen i helgen för sin diaree och får lite dropp. Trist, dels för lilla våfflan som man håller på... 2
Svar
33
· Visningar
3 049
Senast: villi
·
Övr. Hund http://www.fvn.no/lokalt/kristiansand/article710311.ece Som synes var visst inte anledningen till avlivningshotet att han var en sk...
Svar
5
· Visningar
1 028
Senast: Zoya
·
Övr. Hund *Känsliga bör INTE öppna länken. Det är en mycket stark bild!* Söndagen den 8 november släpptes drevertiken Gaia för en stunds... 4 5 6
Svar
102
· Visningar
9 106
Senast: Mysgrisen
·
T
Hundhälsa Hej på er! är alldeles ny här, har dock besökt erat forum många många gånger. Tänkte dra en snabb presentation innan jag kommer till...
Svar
8
· Visningar
1 389
Senast: skuggi
·
Hundhälsa Är hundvakt till min grannes hund (hon är alkis, supit konstant ca 3 veckor och knappt brytt sig om sina djur) då hon är inlagd på...
Svar
18
· Visningar
1 602
Senast: Ramona
·
Hundhälsa Ska ringa och rådgöra med vetten imorrn men tänkte kolla här om det var någon som har liknande erfarenheter. Nixon har fått två...
Svar
17
· Visningar
2 274
Senast: xaheena
·
Övr. Hund Mandy och jag tavlade i tre dagar och fick tva tredjepris och ett forsta pris med 'qualifying' poang so nu ar min Tjej... Drybrucke's...
Svar
4
· Visningar
730
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Jaha, då har man blivit fostermatte till en liten vilding ... Det var inte riktigt planerat, men när man blir för stressad över att ha...
Svar
11
· Visningar
1 078
Senast: Constance
·
Övr. Hund Passade nyss en bekants hund några dagar. Hunden i fråga är en omplacering på ca 3 år. Matte är jätte ambitiös och trots att vi tränar... 2 3
Svar
47
· Visningar
5 235
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund http://www.youtube.com/watch?v=qFP28ANXLLA
Svar
14
· Visningar
1 448
Senast: Vaccan
·
Övr. Hund Jag tycker det funkar jättefint med Sigge, han drar ingenting i kopplet, går fot, lyder perfekt. Tills vi möter andra hundar. Då blir...
Svar
13
· Visningar
1 460
Övr. Hund OBS inte min hund. En bekant har en chihuahua-hane som hon övertagit som vuxen. Hunden avskyr att gå ut. Den går och gömmer sig och...
Svar
13
· Visningar
4 824
Senast: Lejonelle
·
Hundhälsa Jag vill ha lite fler träningstips på hur man kan träna bort hastrånghet. Vi klättrar mkt i skogen. Går inga långa koppelpromenader...
Svar
1
· Visningar
1 049
Övr. Hund Insåg idag när jag körde lite frishejping (eller har funderat på det ett bra tag) att hunden nog äter alldeles för mycket korv:crazy...
Svar
18
· Visningar
3 231
Senast: paradox
·
Övr. Hund Hur har det gått för Bukes egen mirakelhund? Jag har tänkt så mycket på detta. * Jenny *
Svar
4
· Visningar
958
Senast: kamomillo
·
Övr. Hund Har själv en snart treårig keeshondhane. Finns det fler bukefalister som har kees?? Kom fram med dom nu!
Svar
8
· Visningar
1 414
Senast: _Molle_
·
M
Hundavel & Ras Hej! :laugh: Undrar om ni vet några allergivänliga hundar?:D Gärna en störra (inte mini) hund, med masso av fluffig päls?:D Helst...
Svar
12
· Visningar
5 952
Senast: _Molle_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka