_Molle_

Trådstartare
Har själv en snart treårig keeshondhane.
Finns det fler bukefalister som har kees??

Kom fram med dom nu!

Sv: Keeshond

Jag har ingen kees men min hunds kompis är en kees. Går i vår lydnadsgrupp och är jätteduktig på lydnads tävlingar. Tränar du nått med din kees?

Jag har haft en kees men han är död nu. Han blev 13 år.
Här är en teckning av honom när han var 8 veckor gammal.
IMG_0028.jpg

Min hunds bästa kompis är en kees.
En himla go hund som älskar träning av alla de slag.

Bild på henne som liten (hon är 2 år nu):
Bild030.jpg

Jag har hittat foton på dig och Mefisto nu när vi röjde i mammas lägenhet. Skall försöka skanna in dem senare.

Puttar min uråldriga tråd.

Ingen som har en kees? Min hane är nu 5 år, dansk och svensk champion och ska bli pappa till sin fjärde (?) kull inom kort. Eller ok, han ska tillverka sin fjärde kull ;)

Här kommer ett par foton på Mefisto som vuxen.

Mefisto1999.jpg

skanna0010.jpg

skanna0008.jpg

skanna0009.jpg

Har du inget bra foto på din buse nu.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 740
Senast: Nota
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 298
Senast: TantAgda
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 415
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 491
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka