Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

I
Övr. Hund hej, jag bor i sydeuropa och måste akut resa till sverige imorgon med mina hundar. dom har hund pass, rabies vaccination, men innan jag...
Svar
2
· Visningar
858
Senast: Hannapirat
·
Övr. Hund Jag känner bara att jag måste skriva av mig lite. För en stund sen fick jag veta att lilla Saga fick somna in kl 16.30 idag...
Svar
13
· Visningar
1 277
Senast: Meibla
·
Övr. Hund Mitt älskade lilla monster börjar bli stor tjej. :bump: Hela 1 år idag! Firas med ett köttben och träning hela dagen :banana: Lägger in...
Svar
12
· Visningar
1 229
Senast: Fiffi1
·
Övr. Hund Länge har jobbat på att hundmöten ska ske utan utfall, och fram tills igår hade jag och Douglas verkligen kommit långt. Vi kunde gå...
Svar
3
· Visningar
688
Senast: AnnaJL
·
Svar
7
· Visningar
2 821
Senast: Jenka
·
H
Övr. Hund En bruksras blir ju SBCH ( 3 cert ) men en annan ras blir ju bara champion i den klass den tävlat i. Tex SSPCH är svensk spårchampion...
Svar
5
· Visningar
877
Senast: DuploBit
·
Hundhälsa Jag tog Harley på en repa i skogen idag då hjortjakten äntligen är över. Jag har märkt detta förut men det verkade vara mer betonat än...
Svar
11
· Visningar
11 429
Senast: Jillybean
·
Övr. Hund Snalla kloka Buke, kom med lite rad till en vilsen hundagare! For fem dagar sedan fick vi hem en rottis valp pa 10 veckor - det var... 2
Svar
23
· Visningar
8 851
Senast: ch791022
·
G
Övr. Hund Var kan man hitta någon statistik för hundar som har huggit eller attackerat andra djur eller människor? Jag skulle vilja veta om det...
Svar
11
· Visningar
1 258
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Titta på den här filmen med Heini Winter och hans 16 hundar... http://www.youtube.com/watch?v=qFP28ANXLLA 2
Svar
23
· Visningar
2 330
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund Har en annons ute nu om att jag söker hundvakt 1 vecka drygt. Vad ska man tänka på? Jag har hundvakt egentligen, gratis och allt men jag...
Svar
6
· Visningar
1 206
Senast: paradiset
·
Hundhälsa Jag har en 9 månaders hovawart som i tisdags slutade äta och dricka efter att ha ätit morgon målet lite sämre än vanligt några dar. Han...
Svar
4
· Visningar
1 179
Övr. Hund Skriver det här lika mycket för att få prata av mig som att få råd... Vi har nu kommit till den punkt där vi inte längre kan ha kvar...
Svar
5
· Visningar
1 138
Senast: skuggi
·
Övr. Hund Vi har en vuxen katt sedan tidigare, och nu då en 5-månaders valp (dv.pudel/cocker). Katten är ganska försiktig av sig, vill leka på...
Svar
8
· Visningar
1 386
·
Hundavel & Ras Jag har nämnt tidigare att jag funderar på att ställa ut min New Foundlandshane och att jag är helt grön inför detta. Idag tog jag... 2
Svar
21
· Visningar
2 928
Övr. Hund Som några här nog redan vet så är jag i sökandet efter en valp att lägga min träningsenergi på, nu när hundgubben här hemma börjar... 2
Svar
27
· Visningar
2 085
·
S
Övr. Hund Jag bor sen tidigare tillsammans med en kompis och min shihi tzu hane. Nu har min kompis fått hem en dobermann tik som nu är 13 veckor...
Svar
10
· Visningar
1 192
Senast: Hobnob
·
Hundavel & Ras Som rubriken säger så har jag skaffat mej en RR tik. Ebun, numera 11v gammal, är min första hund så grön som man är på det här med... 2
Svar
24
· Visningar
1 842
Övr. Hund Vad brukar det kosta per natt? Och räknas den kostanden med i det som försäkring täcker?
Svar
2
· Visningar
2 953
Senast: Danieln
·
Övr. Hund Kära bukefalister. Jag har idétorka... :grin: Jag ska och träna med hundarna om en stund och alla vi i träningsgruppen ska ta med oss...
Svar
2
· Visningar
682
Senast: aneeette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka