Jag är djupt imponerad!! Har ni någonsin sett nåt liknande?

Sv: Jag är djupt imponerad!! Har ni någonsin sett nåt liknande?

Kan man säga annat än :bow:? Jag tycker att jag måste vara skärpt när jag cyklar med en och hjärnan full när jag cyklar med två, tänk då och cykla med 16 STYCKEN :eek:

Sv: Jag är djupt imponerad!! Har ni någonsin sett nåt liknande?

ja, eller inte... :angel:

Jag tror jag desperat famlade efter ursäkter varför inte jag har den kollen på en hund. ;)

En annan (seriöst) tanke slog mig att det kanske också är lättare att fostra en flock om man har bra lydnad på ledaren i flocken. Ledarhunden har säkert bättre förmåga att fostra övriga att inställa sig i ledet än vad vi människor har som också funderar på äkningar, vad vi skall ha på oss, hur grannarna mår osv.

Den uppmärksamhet som en hund har på en annan hund kan vi aldrig mäta oss med, menar jag.

Jag håller med den som skrev innan att man är ju f*n patetisk själv :D

Men jag tror att flockkänslan och samarbetet måste finnas i bra slädhundar. Annars skulle det vara hopplöst att köra med tjugospann osv. (Nej ingen ursäkt för egen del ;))

Ser ni förresten att den ljusa hunden hela tiden väljer yttervänster!

Liknande trådar

Hundhälsa Mr Matvrak åt dåligt på lördagen förra veckan. Eller dåligt och dåligt, han inhalerade inte maten utan petade i sig den. På söndagen... 2
Svar
37
· Visningar
6 908
Övr. Hund Jag blir inte riktigt klok på ett beteende min hund har, så idag bad jag min kille filma medan jag bad min hund om några saker för att... 2
Svar
30
· Visningar
5 422
Senast: Banni
·
Övr. Katt Gissar att det inte bara är jag som sett videoklippet på den fantastiska katten som räddar familjens pojke från en anfallande hund, men... 2
Svar
38
· Visningar
4 124
Senast: Asko
·
Övr. Hund Mila är en omplaceringshuns på ca 3 år som inte visste vad är leksaker. Det tog för henne ca 10 månader för att börja dra när Sherry... 2
Svar
32
· Visningar
5 562
Senast: rahl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka