Valpfråga igen...

Sv: Valpfråga igen...

Jäääklar va söt!! :love:
Boka om oss så du kommer med lillvalpen nästa gång!! De ÄR ju så söta när de är pluttiga! :love:
Vårt lilla strul är snart 5 månader och inte alls lika liten, söt och lättsam som när han va ny :p

Ja, Boss följer ju med mig när jag jobbar sen, så ni lär träffa honom;) Fast han har nog redan vuxit om din lille, rätt rejäl pojke är det! (fast jag lever ju i tron att din är liten som en halv sko, det kanske han inte är längre? ;) )

Han var bortsållad av de andra köparna för att han var så ljus!:eek:

Tack för alla snälla ord allihopa:bow:

Nä, han har växt om skorna faktiskt :p värsta biffen på nästan 4 kg nu ju :D

Korkat att välja på färg och inte lynne kan man tycka. Fast om jag valde mellan två som i övrigt var lika bra så hade jag nog också valt en mörkare, så syns inte skiten lika bra :angel:

Meh, färgrasister:angel:;)

Jag kan ju inte ha en svart till, då ser jag ju inte skillnad på dem sen!:idea:

Hela 4 kg! Oj! han är månne inte med när jag kommer nästa gång? *nyfiken*

Nä, det är klart, ser du inte skillnad på en valp å en vuxen är det nog smartast att du tar en av annan färg :idea::rofl:

Jo, han lär vara med, jag är ju i Birmingham, så maken får ta hand om både vovve och hästar ;) Du kan väl passa på och uppfostra honom lite när du ändå är där? Hunden alltså, inte maken ;)

Liknande trådar

Övr. Hund Efter många års fundering har jag (i alla fall nästan) bestämt mig för att sluta med hästar och köpa hund istället. Men, jag kan inte...
Svar
4
· Visningar
1 912
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Jag behöver få lite neutrala åsikter om min älskade vovve. Han är en blandras chihuahua/powder puff, med lite inblandning av nåt mer på...
Svar
9
· Visningar
3 027
Senast: Monstermom
·
M
Övr. Hund Hej. Jag skall försöka fatta mig så kort som möjligt, hoppas att ni orkar läsa allt! Jag och min sambo skaffade oss, i mitten på...
2
Svar
31
· Visningar
6 756
Senast: Shark
·
Övr. Hund Går sen ett tag tillbaka i funderingar på att köpa mig en till hund. Det skulle passa rätt så bra just nu då jag kommer jobba hemma på...
Svar
1
· Visningar
1 359
Senast: Lilahnee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Klippa hund
  • Guldfasanerna
  • Mata småfåglarna