Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jäääklar va söt!!
Boka om oss så du kommer med lillvalpen nästa gång!! De ÄR ju så söta när de är pluttiga!
Vårt lilla strul är snart 5 månader och inte alls lika liten, söt och lättsam som när han va ny
Ja, Boss följer ju med mig när jag jobbar sen, så ni lär träffa honom Fast han har nog redan vuxit om din lille, rätt rejäl pojke är det! (fast jag lever ju i tron att din är liten som en halv sko, det kanske han inte är längre? )
Han var bortsållad av de andra köparna för att han var så ljus!
Nä, han har växt om skorna faktiskt värsta biffen på nästan 4 kg nu ju
Korkat att välja på färg och inte lynne kan man tycka. Fast om jag valde mellan två som i övrigt var lika bra så hade jag nog också valt en mörkare, så syns inte skiten lika bra
Nä, det är klart, ser du inte skillnad på en valp å en vuxen är det nog smartast att du tar en av annan färg
Jo, han lär vara med, jag är ju i Birmingham, så maken får ta hand om både vovve och hästar Du kan väl passa på och uppfostra honom lite när du ändå är där? Hunden alltså, inte maken
Hästnyheter På grund av personalbrist finns det inte längre jourveterinärer i fyra kommuner på Höglandet under kvällar, nätter och helger.
Något som...
Trädgård & Växter Va?! Hur är det ens möjligt? Jag har börjat med tomater igen efter flera år och de växer ju inte alls... Börjar känna mig väldigt otålig.
Hundavel & Ras @LaMagia jag har funderat på om det är så att folk vill ha labbens temperament och pudelns "allergivänlighet"? (Nu är det ju dock sällan...