Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

S
Hundavel & Ras Min man kom hem idag och hade blivit förälskad i en hund han träffat hos en kund. Men vad det var för ras ställer jag mig väldigt... 2
Svar
20
· Visningar
4 547
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund Vet att flera bukefalister brukar vara duktiga på den här biten. Vad bör man ta med i ett egenskrivet kontrakt ( för jag antar att...
Svar
5
· Visningar
1 027
Senast: Bebben
·
E
Övr. Hund Jag sitter här och funderar. I framtiden (vet inte när kanske om några månader eller kanske om några år) blir det hund även för mig och...
Svar
14
· Visningar
1 555
Hundhälsa Törs jag ge Plaque off till allergisk hund? Hon har ju både en foderallergi och en kvalsterallergi. Finns det något i det som skulle...
Svar
4
· Visningar
1 631
Senast: Haukur
·
Hundhälsa Idag var vi inne en sväng med veterinären med Focus. Jag har misstänkt att allt inte stått helt rätt till. Först hans smackande, slicka...
Svar
12
· Visningar
56 208
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund Det har ar 97 ariga George Richards pa "taxarnas Americanska masterskap" (Vad HETER det pa Svenska?) www.vimeo.com/7356697
Svar
19
· Visningar
1 543
Senast: startpompe
·
Hundhälsa Någon annan som har testat eller bara har läst på hemsidan? Köpte några säckar av en kompis som är uppfödare och har nu testat i...
Svar
11
· Visningar
3 937
Senast: Luxus
·
Hundhälsa Min tik på två och ett halvt år har sista tiden börjat att hosta, värst är det på nätterna. Det är ofta enstaka "torra" hostningar...
Svar
3
· Visningar
1 123
Senast: Ela
·
L
Hundhälsa Ja,det är vad jag fått lära mig.Hunden är ett rovdjur(köttätare),men också en allätare.Detta får mig att börja fundera i fodrets banor... 2 3
Svar
57
· Visningar
5 685
Senast: vallhund
·
T
Övr. Hund Har tittat på en klippmaskin Oester A5 1800:- men hittade en klippmaskin på Jula för 399:- som ser exakt likadan ut. Någon som har denna...
Svar
13
· Visningar
5 441
Senast: yennork
·
Ï
Övr. Hund Jag har ju en blandrastik som nu har fyllt 8 månader. Hon är en genomgo, duktig, egentligen myket väluppfostrad och lättlärd hund. jag...
Svar
6
· Visningar
1 467
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Jag har en katt på lite drygt ett år. Hon har tidigare varit min syster och hennes sambos katt, men dom har nyligen fått barn. (behöver...
Svar
8
· Visningar
1 431
Senast: Nila
·
Hundavel & Ras Söker en hund som tål att följa med till stallet/ridturer. Gärna någon liten som man kan träna agility med och kan ha kläder :p Snäll...
Svar
8
· Visningar
1 510
Hundhälsa Kom hem för en liten stund sen och hunden låter jättekonstigt :confused: Han låter som en blandning mellan att ha fått en tupp i... 2
Svar
22
· Visningar
6 622
Senast: bettan200
·
Hundhälsa Hur har ni löst tillsynen av eran hund när ni arbetar? Vi har ett problem och det är att vår hundvakt hoppat av. Både jag och sambon har...
Svar
10
· Visningar
1 452
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Har era hundar en egen blogg? Eller är det bara jag som är så fånig att vovvan "själv" får blogga? :o 2
Svar
32
· Visningar
2 925
Senast: Generalen
·
Ï
Övr. Hund Vår hund har sedan hon var valp fått vara i soffan, nu är hon snart 9 månader gammal, och jag har då kommit på att inte det var så...
Svar
4
· Visningar
1 217
Senast: confetti
·
Övr. Hund Jag har en korthårig collie tik på 5månader som är väldigt aktiv och glad utomhus. Hon är med mig i stallet varje dag och följer med på...
Svar
5
· Visningar
1 564
Senast: martha
·
C
Övr. Hund Vår ena valp har fått diagnosen juvenil cellulit och jag undrar om någon har erfarenhet av det. Valpen var såld och handpenningen...
Svar
0
· Visningar
1 820
Senast: Catania
·
Övr. Hund Ibland ser man att hunden bland titlarna i namnet har bokstäverna SV och ett årtal tex SV-03. Vad betyder det? Jag e så usel på att söka...
Svar
6
· Visningar
796
Senast: falukorw
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31