Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Så, nu låstes vår underbara tråd om vinthundarna pga 2000 inlägg i den. Därför tar jag mig friheten att skapa en ny! Hur många... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
113 154
Senast: Prulls
·
P
Övr. Hund Schäfertik försvunnen Ljungskile. Kaxa Ras: schäfer Datum: 2009-11-23 ChipID: Beskrivning: Svart schäfer, tycker o leksaker och...
Svar
2
· Visningar
854
Senast: Berin
·
C
Hundhälsa Är lite kluven i en tandfråga. Bosson är nu 4 månader och har nästan tappat alla sina mjölktänder fram. Men mittentanden uppe ser...
Svar
8
· Visningar
1 069
Senast: Chebban98
·
C
Hundhälsa Hej! Jag funderar över att byta foder till våra hundar. De äter Royal Canin club (protein 24 % och fett 16 %) och på senaste har det...
Svar
14
· Visningar
1 484
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Jag var på apoteket och såg att det numera även finns kolla masken åt mindre djur som hundar, katter m.m. Är det någon här som gjort...
Svar
5
· Visningar
1 232
Övr. Hund I söndags var vi och gjorde MH lillskruttan och jag:D Det var enbart vita herdar som gjorde MH denna dag och vi fick verkligen bevisat...
Svar
10
· Visningar
1 269
Senast: simba_112
·
Övr. Hund har en kull valpar där jag kommer behålla minst 1 tik i. Men skulle vilja höra hur ni haft det när ni behållt/köpt 2 valpar samtidigt.
Svar
3
· Visningar
972
Senast: Diplomaten
·
L
Hundavel & Ras Jag har världens finaste tik av rasen Shetland Sheepdog, hon parades för första gången med en kanonfin hane - allting gick bra fram till...
Svar
14
· Visningar
2 242
Senast: Zizzy
·
Övr. Hund Är det någon som vet var någonstans jag kan hitta badrock till hund? Jag tänkte köpa det i julklapp till mina små (klart dom ska ha...
Svar
11
· Visningar
3 393
Senast: *tove*
·
Hundhälsa Jag skrev en tråd tidigare om min 3åriga Beauceronhanne, som lagt sig till med en lite irriterande ovana, nämligen att "slicka" eller...
Svar
8
· Visningar
30 705
Senast: SysterYster
·
Hundavel & Ras Jag vet att detta är ett delmoment i den långa vägen till att bli domare. Så, hur blir man ringsekreterare?
Svar
7
· Visningar
1 646
Senast: Zqathan
·
Övr. Hund Tränar ni lite extra veckan innan en tävling eller kör ni på som vanligt? Hur brukar ert upplägg inför tävling se ut, typ dagarna...
Svar
8
· Visningar
956
Senast: peace
·
S
Hundavel & Ras Jag blev lite nyfiken på hur hundavel går till. (obs seriös sådan, inte mellan två grannar för man råkar ha en tik och en hane) Vi har... 2
Svar
22
· Visningar
4 397
Senast: Sickan
·
Hundhälsa Hunden fick Glyco Flex av veterinären,som verkar jättebra,men väldigt dyrt.Vilket preparat är BÄST? Och prisvärt? Aktiv Hund? Vill inte...
Svar
8
· Visningar
4 107
Senast: Skogstroll
·
Övr. Hund är grymt sugen på att köpa en weimaran som nästa hund. tänkte höra med er som vetr lite mer om just den rasen.. hur är det med... 2
Svar
22
· Visningar
11 813
Senast: Dreamspace
·
S
Övr. Hund Vi köpte vår valp i maj och han är såklart chipmärkt. Papprena till jordbruksverket skickades in direkt. Fick tillbaka...
Svar
3
· Visningar
1 077
Senast: SandraW89
·
Hundhälsa Hörde idag en diskussion på engelska om ett ämne som kan lindra atopiska hudproblem/allergi hos hund, tyckte att han sa något typ...
Svar
1
· Visningar
662
Senast: hastflicka
·
Svar
5
· Visningar
1 022
Hundträning Jag har sökt och sökt utan att hitta någon passande tråd. Jag har världens påhittigaste hund, hon älskar sina leksaker och...
Svar
6
· Visningar
1 160
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Jag brukar inte vara speciellt aktiv i såna trådar, men efter denna videon så börjar jag känna mer o mer agg. Stackars stackars kvinna o... 3 4 5
Svar
93
· Visningar
6 694
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mellanpudel
  • Guldfasanerna