Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Vad gör man då? Pja, vissa verkar tydligen tycka att det är helt ok att lämpa av hela kullen hos hundstallet :crazy: (högst upp på... 2
Svar
34
· Visningar
3 905
Senast: Sol
·
Hundhälsa Vi har för ett par dagar sedan fått hem en dansk/svensk gårdshund, som vi ska passa en längre tid. Han är lite över året och är en frisk...
Svar
12
· Visningar
7 162
Senast: Haukur
·
Övr. Hund Min hund blir som tokig när hon hör Mel C med "First Day of My Life". Hon bara måste sjunga med...
Svar
4
· Visningar
791
Senast: Lipica
·
Övr. Hund Efter en väldigt lång resa från Stockholm via Jönköping, Halmstad, Ljungbyhed, Jönköping (igen) och tillbaka till Stockholm är han... 2
Svar
26
· Visningar
2 474
Senast: Roxer
·
H
Övr. Hund Hur vanligt är det egentligen att hundar dör av ålder? Dvs somnar in av sej själv,inte avlivas. Själv känner jag inte ngn som bara...
Svar
17
· Visningar
9 514
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Någon som vet hur mycket magnesium man ska ge per/kg hund?
Svar
9
· Visningar
7 717
Övr. Hund Va tvungen att dela med mig av lite staffglädje. Vi la in halm i boxen häromdagen.. Innan va de bara spån. Detta var givetvis en helt ny...
Svar
15
· Visningar
1 335
Senast: Lipica
·
Övr. Hund Min sambo håller på med sin jaktlicens och kommer att komma igång med jakten till nästa säsong om allt går bra. Planen är att familjen...
Svar
2
· Visningar
788
Senast: Dravena
·
R
Övr. Hund Måste bara kräka av mig lite.. Va ute på lång ridtur med en kompis igår. På en grusväg mötte vi en kille med en ung am staff. På långt...
Svar
6
· Visningar
1 212
Senast: restless
·
Hundavel & Ras Vill gärna veta mer om rasen! Eftersom min Rottweiler har fått diagnosen Artros (:cry:) så vet jag ju att vi inte kommer vara...
Svar
13
· Visningar
4 412
Senast: Adelente
·
C
Övr. Hund Vi har en åtta månaders shipperke/Japansk spets valp som vi köpte när han var 8v. Han kissade då inne ett tag (Självklart) men blev...
Svar
9
· Visningar
2 287
Senast: Nila
·
S
Övr. Hund Jag följde rådet att skaffa en visselpipa till min Vorsteh som sprang ner mig vid inkallning. Den gjorde susen. Han kommer som ett skott...
Svar
13
· Visningar
1 828
Senast: Sickan
·
I
Hundhälsa Idag har vovven spytt två gånger men bara gult slem. Igår bajsade han lösare än normalt och för kanske en vecka sedan var båda hundarna...
Svar
3
· Visningar
907
Senast: tott
·
R
Övr. Hund Stämmer det verkligen att det enda korrekta kommandot för rutan i LK2 är Framåt? Vill man säga "Rutan" så måste man säga till innan...
Svar
10
· Visningar
1 296
Senast: Lizah
·
Hundhälsa Jag har två Sibirien Husky en tik (4år) och en hane (11år) Just nu har dom fritillgång (haft de sen pojkvännen köpte dom för ca 2 och...
Svar
6
· Visningar
1 145
Senast: Ramona
·
S
Hundhälsa Hur ofta badar/duschar ni era hundar med shampoo resp endast avsköljning? 2
Svar
37
· Visningar
3 989
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Ibland är livet som hundägare väldigt jobbigt, det tar påkrafterna och det kan kännas som att man aldrig får en ledig stund. Men allt...
Svar
14
· Visningar
1 375
Senast: Breakdown
·
Hundavel & Ras Hur många kullar "bör" en tik få? Finns det några speciella riktlinjer?
Svar
10
· Visningar
2 396
Senast: Gnist
·
Hundavel & Ras Av nagon konsting anledning sa har jag fatt upp ogonen for kortharig Collie. Sa ar det nagon har pa buke som har det? Som har lust att... 2 3
Svar
50
· Visningar
2 910
Senast: Pilot
·
Övr. Hund Man är aldrig äldre än man känner sig, jag blev rörd till tårar. http://www.vimeo.com/7356697
Svar
5
· Visningar
801
Senast: Skogstroll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka