Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Började diskutera med en kollega på jobbet häromdagen om när man får ha sin hund lös eller inte. Ni kanske kan svar på den frågan...
Svar
9
· Visningar
1 876
Senast: Carolininen
·
Övr. Hund Idag har min wachtelhane (1½ år) klarat Skogsprovet med bästa poäng och även fått S-märket (vildsvinsmärket), vilket betyder att han är... 2
Svar
25
· Visningar
3 958
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Jag är helt okunnig på det här med hunduppfostring, det erkänner jag ;) Min Chihuahua-hane på snart 4 år har jag bara som...
Svar
14
· Visningar
3 156
Senast: AnnaJL
·
Övr. Hund Vi ska bli med hund igen!!!! :banana::bump::banana: Så, nu behöver jag hjälp med tumhållning för att tiken blir dräktig och får några...
Svar
8
· Visningar
796
Senast: boccia
·
Övr. Hund Jag har gått tre kurser med min hund i agility och retar mig på att man inte pratar om hoppteknik på samma sätt som med hästar - för min...
Svar
4
· Visningar
1 626
Senast: Ciindy
·
Övr. Hund Kanske inte är en så stor grej egentligen, men jag måste ändå få skriva av mig lite :D Exakt ett år sedan var jag på samma ställe som...
Svar
18
· Visningar
1 041
Senast: Raderad medlem 19815
·
Hundhälsa Varför käkar min lilla västgötatik småsten?? Hon är snart fyra år, pigg, frisk och glad, lever ett aktivt liv på vår gård tillsammans...
Svar
2
· Visningar
946
Senast: Cornelia
·
A
Övr. Hund Är så upprörd att händerna skakar, men vill ändå skriva en tråd och be om hjälp för att försöka bestämma mig för hur jag ska tackla det...
Svar
11
· Visningar
2 000
Senast: Amaranth
·
Övr. Hund Får man ta med hunden till en djurbutik? (Butiken ifråga är Djurmagazinet) Hittade inget på deras hemsida om det.
Svar
6
· Visningar
953
Senast: Illiana
·
Hundhälsa Nu när det börjar bli kallt och rått ute blir de många timmarna i stallet lite kalla för hunden. Lägger jag ut lite hästtäcken i stallet...
Svar
10
· Visningar
10 092
Senast: jemeni
·
Hundhälsa Jag har en stor amstaff korsning, hane, 2år gammal. Som säkerligen alla här vet så är de en hund som behöver mycket motion & träning...
Svar
14
· Visningar
2 986
D
Övr. Hund Hur är det igentligen? har läst i hundsport och på SKKs hemsida, men förstår ändå inte riktigt. Vad krävs och vad är skillnaden på C.I.E...
Svar
2
· Visningar
1 425
Senast: DuploBit
·
Övr. Hund För två veckor sen var jag till en kennel med Flatcoated retriever. Valparna var då 3 veckor gamla och hur söta som helst :) Tänkte att...
Svar
10
· Visningar
1 011
Senast: Nila
·
Övr. Hund Efter 5,5 års längtan och över ett års planering är det äntligen dax. Imorgon hämtar vi hem Türingens Zolo! Har tidigare mestadels... 2
Svar
22
· Visningar
2 411
I
Övr. Hund Usch usch, jag behöver lite tankar från någon helt opartisk... En väldigt lång historia som ligger bakom jag ska korta ner den så mycket... 2 3
Svar
41
· Visningar
10 443
Senast: Lady_A
·
Övr. Hund Usch är så ledsen - Har precis fått tid för avlivning åt en av mina älskade hundar. Bara att inse att det inte går längre, hon har...
Svar
3
· Visningar
845
G
Hundhälsa Jag tror min hund fick en panikångestattack igårkv/natt. Hon började skaka helt okontrollerat och blev som klistrad på mig, la sig...
Svar
11
· Visningar
10 154
  • Låst
Hundhälsa Ni som hängt med vet att jag febrilt försökt ta reda på VAD som felas Utter, som inte varit sig själv sen i december, utan haft... 6 7 8
Svar
141
· Visningar
22 069
Senast: Gunnar
·
Hundhälsa Finns väl någonstans man kan gå in och läsa utländska hundars röntgenresulat? Någon som har någon idé?
Svar
5
· Visningar
1 038
Senast: Whale
·
Hundhälsa Viktor är ju 1½ år nu. Och jag undrar när det eg är 'optimalast' läge att Hd-röntga honom? Med optimalt menar jag för att få så...
Svar
18
· Visningar
6 649

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Svensk Politik 4
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Träning och hälsa del 12

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka